Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مرتصی موحدی با بیان اینکه ایستادگی در برابر استکبار وعده نصرت الهی به مؤمنان را محقق می سازد، گفت: موفقیت استقرار ماهواره علمی ـ دفاعی نوردر فضا، سیلی اطلاعاتی سپاه به آمریکا در سالروز شکست مفتضحانه این مستکبر حهانی در طبس بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتصی موحدی، امام جمعه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ درباره شکست مفتضحانه آمریکا در اردیبهشت ماه 59 در طبس، گفت: امروز، سالروز آن روز به یاد ماندنی و فراموش نشدنی عملیات طبس است، همان روزی که ملت ما به عینه شاهد قدرت الهی بود که چگونه امریکای پلید در هم کوبیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آمریکایی ها که بنا داشتند با تعدی به کشور ما به مقاصد شوم خود برسند، با طوفان شن در منطقه طبس روبرور شدند و خدواند متعال با آن طوفان هواپیماها، بالگردها و نیروهای متجاوزشان را درهم کوبید.

امام جمعه تویسرکان افزود: امروز که ما می بینیم ترامپ شکست خورده، جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کند خودش هم می داند نه اهل کار نیست و نه توان حمله به کشورمان را دارد.

موحدی تصریح کرد: این روزها آمریکایی ها با چندین کشور منطقه در نزدیکی های ایران دست به مانور زدند و برای حساسیت سنجی حرکاتی انجام دادند اما در برابر این حرکات نمایشی آنان، باز هم سپاه قهرمان مقتدرانه و پر قدرت عمل کرد و اجازه خودنمایی به آنان را نداد.

وی با اشاره به آیات قرآن، عنوان کرد: در قران ذکر شده که اگر در برابر استکبار و دشمنان با شدت و قدرت بایستید، عزتمند می شوید و نیروهای سپاه شجاع ما درس خوبی به آمریکایی ها دادند و این مستکبر نتوانست هیچ غلطی کند.

امام جمعه تویسرکان در ادامه به فرستادن ماهواره علمی ـ دفاعی نور و استقرار موفقیت آمیز آن در مدار خود اشاره کرد و گفت: موفقیت آمیز بودن فرستادن این ماهواره به فضا پاسخ دندان شکن سپاه پرقدرت در برابر تهدیدهای پوشالی امریکایی ها بود.

موحدی در تشریح گفته خود عنوان کرد: گرچه این موفقیت بزرگ هم از نظر علمی و هم از نظر دفاعی بسیار مهم است، اما جنبه اطلاعاتی این قضیه مهمترین بخش آن است، چرا که آمریکایی ها بعد از استقرار ماهواره در فضا متوجه این اقدام ایرانی ها شدند.

وی تصریح کرد: این مسئله شکست اطلاعاتی و درس بزرگی برای آمریکائیان است که مدعی بودند تمام برنامه های ایران را رصد می کنند.

امام جمعه تویسرکان با قدردانی از سپاه غیور، این موفقیت بزرگ را به رهبر انقلاب و ملت ایران صمیمانه تبریک گفت و عنوان کرد: در این روزهایی که با مشکل کرونا مواجه هستیم این دلیر مردان هدیه شیرینی را به مردم تقدیم کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه تویسرکان آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه

به گزارش قدس آنلاین، «ریموند مور» قاضی منطقه‌ای آمریکا گفت، می‌توانسته این کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا را که «جرد سباستین دالکی» ۳۲ ساله است، بیش از این محکوم کند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وی ادامه داد: «این یک رسوایی است. به نظر من این اقدامی عمدی بوده است. این خیانتی آشکار و افشار اسرار دولتی است.»

وکلای این کارمند سابق اما خواسته بودند که حکم موکلشان ۱۴ سال حبس باشد چون بر اساس ادله موجود، فروش این اسناد در سال ۲۰۲۲ بوده اما به دست کسی که گمان می‌کردند «دشمن» باشد، نیفتاده است.

دستیار مدافع عمومی فدرال نیز خواستار حکمی کمتر برای این کارمند سابق آژانس امنیت ملی شد و گفت که او به دلیل چهار بار تلاش برای خودکشی دچار ترومای مغزی شده و در کودکی هم تروما داشته است.

دالکی بعدا به قاضی پرونده گفت از اختلال اضطراب پس از سانحه، اختلال دو قطبی و اختلال وسواس رنج می‌برد. او همچنین انگیزه ایدئولوژیکی یا کسب درآمد از طریق موافقت با فروش اسرار را انکار کرد. البته قاضی پرونده گفت بابت ادعاهای دالکی مشکوک است چون هیچ سوابق پزشکی برای اثبات صحت این ادعاها وجود ندارد.

بر اساس اسناد دادگاه، دالکی که فقط برای یک ماه در آژانس امنیت ملی آمریکا کار کرده بود به مامور مخفی اف.بی.آی که گمان کرده بود یک مامور روس باشد، گفته بود که به دنبال ایجاد تغییر است. او همچنین گفته بود که ۲۳۷ هزار دلار هم بدهی دارد. دالکی همچنین گفته بود که تصمیم دارد تا با روسیه کار کند چون اصالتش به این کشور برمی‌گردد. این مرد در ابتدا ۱۶ هزار و ۴۹۹ دلار به صورت رمز ارز دریافت کرد تا نشان دهد که چه اسنادی در اختیار دارد و بعد مبلغ ۸۵ هزار دلار بابت بقیه اسناد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است