Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@20:47:45 GMT

زیرخاکی رمضانی شد/ پخش از فردا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۴۳۳

زیرخاکی رمضانی شد/ پخش از فردا

مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم از پخش قطعی سریال «زیرخاکی» ساخته جلیل سامان در ماه رمضان خبر داد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سیمافیلم، بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای سریال «زیرخاکی» گفت: متاسفیم که با رفتار خارج از قاعده و عرف یک بازیگر، سریال «زیرخاکی» دچار حاشیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» با توجه به مضمونی که روایتمی‌کند با زبان شیرین طنز، یکی از آثارقابل توجه در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب خواهد بود. این مجموعه به نقد دوره پهلوی و ساواک با لحنی مفرح می‌پردازد و حتماً توان جذب مخاطب را دارد و می‌تواند در ایام کرونایی شب‌های ماه مبارک رمضان لحظات مفرح و شادی را برای مردم فراهم کند. گروه سازنده زحمت زیادی برای ساخت این مجموعه متحمل شدند که نباید با رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمعمول یک بازیگر آن را نادیده گرفت.

ملک محمدی در ادامه تاکید کرد: خانم بازیگر چند ماه بعد از پایان کارش در سریال «زیرخاکی» در آن میهمانی حاضرشده است و نه قبل یا حین فیلمبرداری. این عمل او در این محفل را که خلاف شرع و هنجارهای جامعه است محکوم می‌کنیم؛ همانطور که پیش‌تر تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه این کار وی را محکوم کردند و بر اساس قرارداد منعقد شده و تعهدات مطرح شده، سازمان صدا و سیما اینموضوع را از طریق حقوقی پیگیری خواهد کرد.

مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم اظهار کرد: تعهداتی که عوامل سازنده آثار نمایشی به سازمان می‌دهند تنها در جهت صیانت حرفه‌ای و اخلاقی از هنرمندان شریف کشور و تلاش‌های هنرمندانه آنان است و البته با معدود ساختارشکنی‌ها حتماً برخورد قانونی خواهد شد. همچنین به عنوان مدیریت پیش‌گیرانه طبقآیین‌نامه‌های سازمانی که متمرکز بر رعایتحدود دینی و ملی است با هنرمندان همکاری خواهد شد.

ملک محمدی در ادامه گفت: با در نظر گرفتن شرایط و بررسی‌های کارشناسی و تصمیم جامع سازمانی که نتیجه تایید مسئولان ارشد سازمان است، همچنان تصمیم بر پخش سریال همزمان با اولینروز ماه مبارک رمضان (شنبه 6 اردیبهشت) است و ان‌شاءالله هر شب سریال «زیر خاکی» مهمان خانه‌های مردم از شبکه یک سیما خواهد بود.

نقش اول مرد سریال زیرخاکی به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است و هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده و.‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

سایه بازیگران حاشیه‌ساز بر سریال‌های تلویزیون

 

«زیرخاکی» از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند. داستان سریال درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.

«زیرخاکی» از تولیدات گروه فیلم و سریال سیمافیلم به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه یک ماه مبارک رمضان رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه یک ماه مبارک رمضان رسانه ملی تلویزیون شبکه یک ماه مبارک رمضان رسانه ملی تلویزیون فیلم و سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا

آقای واحد سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک گروه سرود در بخش آزاد به سرپرستی زهرا شفیعی با سرود خوشا غریاز دهکرد و گروه کانونی به سرپرستی پریسا اردشیری با سرود عهد و پیمان به جشنواره سرود نغمه‌های روشن فردا راه یافتند.

وی افزود: این دو گروه سرود در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

برگزاری اختتامیه جشنواره سرود بسیج در چهارمحال و بختیاری

واحد اضافه کرد: این دو گروه با ۱۴گروه دیگر تابستان امسال به رقابت خواهند پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • استقرار گروه های پایش، مرمت و باستان شناسی در مجموعه باستانی نقش رستم
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد