Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:08:31 GMT

فرد آدم ربا در تبریز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۵۹۹

فرد آدم ربا در تبریز دستگیر شد

محبوب علیلو جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه فرد رباینده حدود یک ساعت قبل دستگیر شد و  با جدیت و قاطعیت و بر اساس مقررات به موضوع رسیدگی می شود.

وی افزود: چند روز قبل روز نخست اردیبهشت ماه نیز یک فقره آدم ربایی در حوالی میدان قونقا روی داد که در آن زنی که سوار خودروی فرد آدم ربا شده بود، خود را به بیرون پرت کرد و به شدت مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی اضافه کرد: این پرونده نیز در دست رسیدگی است. 

به گزارش ایرنا، ساعاتی قبل خبری در فضای مجازی آذربایجان شرقی منتشر شد مبنی بر اینکه راننده خودرویی که قصد داشت خانم جوانی را در تبریز برباید، با برخورد به موقع مردم ناکام ماند.

به گفته شاهدان عینی، داخل خودروی راننده آدم ربا به گونه ای طراحی شده بود که وقتی مسافر سوار صندلی عقب می شد، صفحه فلزی سقف رها و فرد بیهوش می شود.

گفته می شود شهروندی که شاهد سوار شدن خانم به داخل خودروی فرد آدم ربا بوده، در یک تصادف ساختگی وی را نجات می دهد و با حضور پلیس راننده دستگیر می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آدم ربا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند