Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@05:20:20 GMT

انهدام مواضع داعش در دیاله توسط بالگردهای عراقی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۶۱۲

انهدام مواضع داعش در دیاله توسط بالگردهای عراقی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از هلاکت هفت داعشی در حمله هوایی به تکفیری های داعش در ناحیه قره تپه در استان دیاله و انهدام یک مخفیگاه داعش خبر داد.

در بیانیه اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: نیروهای عراقی پس از دریافت اطلاعات، موفق به محاصره داعشی ها در داخل مخفیگاه آنها در منطقه الخلاویه در مجاورت دریاچه حمرین در ناحیه قره تپه در استان دیاله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: تروریستها تلاش کردند که به سمت دریاچه حمرین فرار کنند که بالگردهای ارتش عراق آنها را هدف قرار دادند که بر اثر آن هفت تروریست به هلاکت رسیدند.

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق همچنین اعلام کرد که مخفیگاه داعشی ها و یک قایق تکفیری ها در دریاچه حمرین هم منهدم شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود