Web Analytics Made Easy - Statcounter

درس اخلاق آیت‌الله مظاهری با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، شنبه ششم اردیبهشت ماه اول ماه مبارک رمضان است وآیت الله مظاهری در این سلسله دروس اخلاق طبق روال هرسال با موضوع "فضائل و رذائل اخلاقی" به شرح شماری از فضیلت‌های اخلاقی و تبیین برخی از رذائل ناپسند پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت صوت، فیلم و متن کامل دروس اخلاق به پایگاه اطلاع‌رسانی Almazaheri.ir یا صفحات و کانال‌های فضای مجازی به آدرس @Almazaheri مراجعه کنند.

توصیه های آیت الله مظاهری درماه رمضان

 ماه مبارک رمضان یکی از فرصت‌های معنوی است که از ارزش فوق‌العاده‌ای برخوردار است و لازم است از آن بهره‌برداری کامل بشود. درهای رحمت پروردگار در این ماه باز است و فوج فوج از بندگان آمرزیده می‌شوند. ماهی که نفس کشیدن درآن عبادت است و ثواب عبادات و اعمال خیر در آن، چندین برابر می شود.

شب قدر که در ماه مبارک رمضان است، یک فرصت روی فرصت است و عبادت در آن شب، برتر از هزار ماه عبادت است. بنابراین فرصت‌های کم نظیری در پیشِ رو است و نسیم‌های رحمتی در حال وزیدن می‌باشد. پیامبر اکرم«صلی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم» فرمودند: «إِنَّ لِرَبِّکُمْ فِی أَیَّامِ دَهْرِکُمْ نَفَحَاتٍ أَلَا فَتَعَرَّضُوا لَهَا»

بنابر فرمایش پیامبر گرامی«صلی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم» نسیم‌هایی در زندگی انسان می‌وزد و همه باید خود را در معرض این نسیم‌ها قرار دهند تا از برکات آن بهره‌مند گردند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان آیت الله مظاهری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال در محدوده چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر فردا یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه پس از حدود ۴ ماه تلاش برای مرمت و زیرسازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین با بیان اینکه طول این محور ۲۴۰۰ متر است، بیان کرد: تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها، بهسازی وضع موجود و اصلاح آبروهای معبر از جمله اقداماتی است که در این محور اجرا شده است.

وی تاکید کرد: این محور با شرایط متفاوتی بازسازی شده و ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در آن استفاده شده است.

صباغی با اشاره به نقش این محور در کاهش ترافیک هسته اصلی شهر قزوین یادآور شد: از شهروندان برای سعه صدر در طول اجرای این پروژه تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6096671

دیگر خبرها

  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • چگونه می‌توان راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار داد؟
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری