Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان گفت: مرحله پنجم توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز پاکبانان شامل ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده و دستکش در سمنان آغاز شد.

او افزود: تاکنون با اجرای چهار مرحله از این طرح، سه هزار عدد ماسک قابل شست‌وشو، هزار عدد ژل و محلول ضدعفونی‌کننده و ۸۰۰ عدد دستکش برای ایمنی پاکبانان سمنانی در مقابل کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سمنان در ادامه گفت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر شهری و مکان‌های پرتردد به‌صورت شبانه در حال انجام است و تا زمان رسیدن به وضعیت سفید ادامه خواهد داشت.

ناظم رضوی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و بازگشایی اصناف کم‌خطر بیان کرد: واحد‌های صنفی ملزم به رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا هستند.

شهردار سمنان از نظارت بر اصناف برای رعایت نکات بهداشتی به صورت مستمر خبر داد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سمنان اقلام بهداشتی ویروس کرونا ضدعفونی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده بعد از ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در یازدهمین جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی از جمله قطار شهری، باغ مشاهیر و رینگ چهارم از جمله این پروژه‌هاست چرا که شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جنس زیرساختی، حمل و نقل، عمرانی و تفریحی است و امید است به همت مدیران تمام پروژه‌ها به خصوص این ۴۰ مورد را به نتیجه برسانیم‌.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر نیز بیان کرد: کار کردن در اصفهان کاری ساده نیست و باید با هویت شهر منطبق باشد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: حدود ۲ سال مطالعات این پروژه طول کشید و در نهایت با ریزبینی به خروجی قابل قبولی رسیدیم.

کد خبر 750120

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود