Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:51:24 GMT

حمایت روی کین از اوزیل: به مالک‌ها فشار بیاید!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۷۵۲

حمایت روی کین از اوزیل: به مالک‌ها فشار بیاید!

روی کین ستاره سابق منچستریونایتد از مسوت اوزیل ستاره آرسنال که به دلیل مخالفت با کاهش دستمزدش با انتقاد مواجه شده بود حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار باشگاه آرسنال تنها بازیکن این تیم بود که از کاهش دستمزدش برای کمک به باشگاه در مواجهه با بحران کرونا خودداری کرد، او با انتقادهای بسیار شدیدی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد به دفاع از اوزیل پرداخته و می‌گوید انتقادها از او را نادرست می‌داند.

 

 

به غیر از اوزیل بقیه بازیکنان آرسنال موافقت کردند که به صورت داوطلبانه دستمزد خود را 12.5 درصد کاهش دهند تا باشگاه بتواند از بحران مالی ناشی از کرونا به سلامت عبور کند. ایجنت اوزیل در توضیح علت مخالفت او با این تصمیم گفت پیش از اینکه بازیکنان بخواهند چنین تصمیم‌های مهمی بگیرند باشگاه‌ها باید شفافیت بیشتری نشان بدهند.

 

روی کین هم صحبتهای مشابهی در حمایت از اوزیل مطرح کرده و می‌گوید مالکین باشگاه‌های ثروتمند انگلیسی نباید در وهله اول سراغ بازیکنان خود بروند بلکه در مواجهه با بحران اول باید از جیب خود بزنند.

 

روی کین در این باره گفت:" من نمی‌دانم اگر خودم بودم چه برخوردی می‌کردم. من با بازیکنانی که الان مورد انتقاد قرار دارند ابراز همدردی می‌کنم. به خصوص با توجه به اتفاقاتی که در زمان خروج خودم از یونایتد افتاد. ما درباره بازیکنان باشگاه‌های خیلی بزرگی صحبت می‌کنیم که مالکین بسیار ثروتمند دارند و آنوقت به بازیکنان فشار می‌آورند تا دستمزدها را کاهش دهند. من اگر در یکی از این باشگاه‌های بزرگ بازی می‌کردم امکان نداشت از دستمزدم کم کنم".

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت:" به کسی ربطی ندارد که بازیکن با دستمزدش چه می‌کند. اگر کسی سخاوتمند باشد بعد از گرفتن دستمزدش آن را می‌بخشد. مردم نباید هر چه درباره بازیکنها می‌خوانند و می‌شنوند را باور کنند".

 

بلکبرن آرسنال روی کین مسوت اوزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بلکبرن آرسنال روی کین مسوت اوزیل روی کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

دیگر خبرها

  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • سناریو BBC برای کاهش فشار بر رژیم صهیونیستی
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند