Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@17:39:12 GMT

کمترین نرخ مرگ و میر کرونا در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۷۶۲

کمترین نرخ مرگ و میر کرونا در اسپانیا

 نرخ مرگ و میر روزانه بر اثر ابتلا به کرونا در اسپانیا امروز (جمعه) به کمترین میزان خود در بیش از یک ماه گذشته رسیده است و دولت اسپانیا اعلام کرد که شدیدترین مرحله‌ی این اپیدمی در کشور (پیک کرونا) به پایان رسیده است.

اسپانیا با ثبت ۳۶۷ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۱/۷ درصدی نرخ مرگ و میر کرونا در کشور را نشان داد که شمار کل قربانیان کرونا در اسپانیا را به ۲۲ هزار و ۵۲۴ تن رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا پس از ایالات متحده آمریکا و ایتالیا رتبه سوم جهان را از لحاظ شمار جان‌باختگان داراست.

تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در اسپانیا به ۲۱۹ هزار و ۷۶۴ نفر رسیده است. افزایش شمار مبتلایان جدید در اسپانیا بر اساس تست‌های تشخیصی ویژه بسیار پایین‌تر از روز‌های قبل بوده است.

سالوادور ایلا، وزیر بهداشت اسپانیا اعلام کرد با رعایت تمهیدات بهداشتی لازم و احتیاط‌های ضروری به دلیل ناشناخته بودن بسیاری از جنبه‌های این ویروس، منحنی رشد این اپیدمی معکوس شده است که به دولت این اجازه را می‌دهد از اواسط ماه مارس به صورت تدریجی اقدام به کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشور کند.

وی هم‌چنین گفت: «دولت بر اساس معیار‌هایی اقدام به برداشتن ممنوعیت‌ها و کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشور خواهد کرد که ما امروز بعد از ظهر بر سر این موضوع با اعضای دولت گفتگو خواهیم کرد.»

به منظور رفع ممنوعیت‌ها و کاهش محدودیت‌های قرنطینه حداقل برای دو روز نباید بیش از ۱۰۰ هزار مورد جدید ابتلا در یک منطقه گزارش شود و یا اینکه باید بیش از نیمی از تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستان‌های آن مناطق خالی بوده باشند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر اسپانیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد

به گزارش صدای ایران ا ز آناتولی،منابع وزارت امور خارجه اسپانیا به خبرنگار آنادولو اعلام کردند که ابتکار به رسمیت شناختن دولت فلسطین که پدرو سانچز نخست‌وزیر و خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه این کشور بار‌ها بیان کرده‌اند، قرار است در مدت کوتاهی محقق شود، انتظار می‌رود اسپانیا با ۴ کشور مشترکا اقدام کند.

انتظار می‌رود اسپانیا با مالت، ایرلند، اسلوونی که در بیانیه مشترک قبلی خود قول داده بودند در صورت ایجاد شرایط مناسب کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند و نروژ که حمایت خود را از این ابتکار اعلام کرده بود، وارد عمل شوند.

در این راستا، منابع اسپانیا اعلام کردند که «پس از جامائیکا، تعداد کشور‌های جهان که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ۱۴۰ کشور است. با مشارکت اسپانیا و سایر کشور‌های مذکور این تعداد به ۱۴۵ افزایش یابد».

دیگر خبرها

  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند