Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی سابق منچستریونایتد از تمایل رونالدنیو برای پیوستن به منچستریونایتد می گوید.

طرفداری- کلبرسون، هافبک برزیلی سابق باشگاه منچستریونایتد که در سال 2003 از باشگاه اتلتیکو پارانائنزه به منچستریونایتد پیوست و نتوانست عملکرد درخشانی در این باشگاه ارائه دهد.

به گزارش گل، کلبرسون، هافبک برزیلی سابق باشگاه منچستریونایتد از علاقه این باشگاه به جذب او و رونالدینیو صحبت می کند و فاش می کند که رونالدینیو به او توصیه کرده تا منچستریونایتد برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

وقتی که الان با یکدیگر صحبت می کنیم، به او می گویم: "تو به من گفتی که به یونایتد بروم و بعد خودت به اسپانیا رفتی!" ما به همراه برادرش در اتاقی در فرانسه نشسته بودیم و هر دوی ما درباره علاقه منچستریونایتد به خودمان صحبت می کردیم. رونالدینیو در صحبت هایش به طور قطعی نگفت که به منچستریونایتد می رود اما من اطمینان داشتم که او در کنار من و در منچستریونایتد حضور خواهد داشت، بنابراین تصمیم گرفتم که به یونایتد بپیوندم. وقتی که پس از جام کنفدراسیون‌ها به برزیل بازگشتم، شروع به تماشای برنامه‌های تلویزیونی انگلستان کردم تا به یادگیری زبان من کمک کند اما پس از آن، رونالدینیو به بارسلونا رفت!

کلبرسون معتقد است که تبلیغات زیاد در ابتدای حضورش در منچستریونایتد باعث شده تا این بازیکن نتواند عملکرد خوبی را ارائه دهد. او در این باره می گوید:

وقتی که 23 ساله بودم، برای اولین بار در فینال جام جهانی به میدان رفتم و هیچ فشاری را در میدان احساس نمی کردم. من در کنار رونالدو، رونالدینیو، کافو و روبرتو کارلوس در رختکن حضور داشتم و آن‌ها این احساس را به من می دادند که همچون خانواده من هستند، بنابراین من همیشه بسیار مثبت‌اندیش و با اعتماد به نفس بودم. با این حال هیچ شکی وجود ندارد که پیوستن به منچستریونایتد در آن مقطع، چالش بزرگی برای من به شمار می رفت. من از اینکه به اولین برزیلی تاریخ این باشگاه تبدیل شده بودم، هیچ فشاری را احساس نمی کردم اما تبلیغات زیادی برای هر کسی که به منچستریونایتد می پیوست وجود داشت، به خصوص من که قبل از پیوستن به منچستریونایتد، قهرمان جام جهانی شده بودم. رفتن به آنجا به وجود بازیکن بزرگی همچون خوان سباستین ورون بسیار سخت بود. من بازی‌های او را خیلی تماشا کرده بودم و از استعداد زیادی برخوردار بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا