Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:40:06 GMT

برنامه تلویزیونی «سوره» با موضوع قرآن روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۹۳۱

برنامه تلویزیونی «سوره» با موضوع قرآن روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه تلویزیونی «سوره» به تهیه کنندگی علی خواجه و مرتضی روحانی در شب‌های ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

این برنامه که به موضوع قرآن اختصاص دارد، به گفتگوهای تخصصی پیرامون قرآن و زندگی، قرآن و سیاست، قرآن و موسیقی، قرآن و سینما، قرآن و تئاتر، قرآن و شعر و … می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بخش‌های اصلی برنامه «سوره» ذیل اسامی ۴ سوره قصص، مومنون، قلم و انسان پرداخته می‌شود.

بخش قصص به خوانش تفسیر «روض الجنان و روح الجنان» توسط یوسفعلی میرشکاک اختصاص دارد.

در بخش مومنون گفتگوهای ویژه با اصغر طاهرزاده، سید یدالله یزدان پناه، سید ابوالحسن مهدوی و سید مرتضی خاتمی خوانساری پخش خواهد شد.

بخش قلم به معرفی شخصیت‌هایی که به صورت تخصصی در حوزه قرآن فعالیت داشته‌اند می‌پردازد. شخصیت‌هایی همچون محمدهادی معرفت، محمد ارکون، بهاالدین خرمشاهی، محسن قرائتی، اکبر هاشمی رفسنجانی، توشیهیکو ایزوتسو، مهدی بازرگان، سید قطب، علامه جوادی آملی، علامه طباطبایی، مهدی الهی قمشه ای و ….

بخش انسان بخش گفتگوهای تخصصی برنامه «سوره» است که در موضوعات قرآن و معماری، قرآن و نثر فارسی، قرآن و آثار سینمایی و تلویزیونی، اخلاق در قرآن، قرآن و محیط زیست، قرآن و شعر، قرآن و مسائل روانشناختی و اجتماعی، قرآن و خوشنویسی، نقاشی و موسیقی این گفتگوها با حضور کارشناسانی چون علیرضا قزوه، مرتضی امیری اسفندقه، زهیر توکلی، حسام الدین سراج، سید حسین شهرستانی، احمدرضا اخوت، مسعود آذربایجانی، مهراب صادق نیا، نصرالله قادری، محمد ناصرزاده، حسین سوزنچی، سید حسن اسلامی و … صورت خواهد گرفت.

برنامه تلویزیونی «سوره» به کارگردانی علی خواجه و سردبیری و اجرای مسعود دیانی، از امشب در شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 4908575

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن ماه مبارك رمضان سازمان صداوسیما ویروس کرونا ماه مبارك رمضان کنفرانس بین المللی شیوع کرونا معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات مسلمانان نشست علمی شبکه چهار سیما فلسفه فضای مجازی سازمان اوقاف و امور خیریه تازه های نشر عبدالکریم سروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 6088586 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی