Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با عرض تسلیت به خانواده محترم و مردم آذربایجان و ایران عزیز و به خصوص هواداران باشگاه تراکتور به مناسبت شهادت پرافتخار شهید امیر سلیمانی که در مرز آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نایل گشته‌اند، این شهید را یکی از هواداران میلیونی تراکتور خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که چه اتفاقاتی در قضیه شکایت استوکس و اروین پیش آمده، گفت: در پرونده‌هایی که تمام مستندات به نفع باشگاه بود و بازیکنان تمام دستمزد خود را طبق قرارداد دریافت کرده بودند و مستندات آن نیز موجود است، استوکس و اروین بدون اجازه باشگاه به تمرینات ملحق نشده بودند و به طور یک طرفه و بدون دلیل موجه، قرارداد خود را فسخ کرده بودند.

وی افزود: در جلسه حضوری در استانبول، وکیل (لودویچ دلشات) تمام مستندات را با جزییات بررسی کرد و اطمینان داد که با توجه به تجربه ١٠ ساله خود در ارکان قضایی فیفا، این پرونده‌ها به نفع باشگاه تراکتور خاتمه می‌یابد، اما در حالی که منتظر محکومیت این دو بازیکن بودیم، با حکم عجیب فیفا علیه باشگاه مواجه شدیم و پس از بررسی لایحه دفاعی او توسط سه وکیل ورزشی داخلی و دو وکیل کارکشته‌ی خارجی، متوجه شدیم او لایحه را به طور ناقص ارائه داده است.

زنوزی خاطرنشان کرد: چگونه ممکن است وکیلی که ١٠ سال در بالاترین ارکان قضایی فیفا حضور داشته است، ابتدایی‌ترین کار در لایحه‌نویسی، یعنی استناد و استفاده از مستندات کتبی را لحاظ نکند؟ این موضوع را با استفاده از بهترین وکلای خارجی در حال اثبات هستم و عواقب سنگینی در انتظار این وکیل است.

مالک باشگاه تراکتور بیان کرد: بنده شناختی از این وکیل نداشتم و معرفی او توسط علی خطیر انجام شد که خود خطیر هم توسط نصیرزاده، مدیر عامل سابق ماشین‌سازی انجام پذیرفت. خطیر دوستی دیرینه‌ای با او دارد و حتی در جلسه‌ای که در کشور قطر برای بازگرداندن استراماچونی، مربی استقلال صورت گرفته بود، او لودویچ را وکیل استراماچونی معرفی کرده بود که چنین موضوعی اصلاً صحت نداشت.

زنوزی گفت: برای من جای تعجب دارد که چگونه نصیرزاده و خطیر توانستند مسئولان فدراسیون را قانع کنند تا وکیلی که در خوشبینانه‌ترین حالت بدون تبانی، چهار پرونده‌ای را که برنده قطعی بودیم در فیفا باخته است، به عنوان وکیل فدراسیون در پرونده ویلموتس انتخاب کنند.

وی افزود: نصیرزاده از مقصران اصلی این اتفاقات و همچنین پرونده‌های بوجود آمده برای باشگاه ماشین‌سازی است. ما به نصیرزاده اعتماد کردیم که با توجه به سابقه حقوقی که در فوتبال ایران داشت، کار تنظیم و تایید قرارداد‌های بازیکنان خارجی ما را نیز انجام بدهد که متاسفانه پس از بررسی متوجه شدیم بسیاری از بند‌هایی که او در این قرارداد‌ها لحاظ کرده بود، از نظر فیفا غیرقابل استناد می‌باشد. همچنین پرونده‌هایی در باشگاه ماشین‌سازی در فیفا داریم که با سهل‌انگاری او به نفع بازیکن‌ها رای گرفته شده است؛ برای نمونه، بازیکن اسکاتلندی فصل پیش ما با استفاده از ضبط صدای او برنده پرونده شکایت در فیفا شده است و این در صورتی است که نصیرزاده اعلام کرده بود توافق و فسخ با این بازیکن صورت گرفته است.

مالک باشگاه تراکتور در پایان درباره علی خطیر افزود: آقای خطیر! اگر اتفاقاتی که در زمان مذاکره با مربی ایتالیایی در فصل گذشته رخ داد و باعث شد قیمت این مربی، در یک ساعت دو برابر بشود را بازگو کنم، دیگر آبرویی برای شما در این فوتبال نمی‌ماند.

زنوزی اظهار کرد: موضوع تعجب برانگیز این بود که نصیرزاده بدون اطلاع هیئت مدیره، وکالت پرونده جدید باشگاه ماشین‌سازی در فیفا را نیز به لودویچ داده بود که در آن پرونده نیز با وجود داشتن مستندات تفاهم‌نامه با بازیکن، که خود نصیرزاده آن تفاهم را کرده بود؛ بازهم رأی به ضرر باشگاه اعلام شد.

وی ادامه داد: بنده هیچ شناختی از خطیر و یکی از همکاران سوئیسی وی نداشتم و نصیرزاده با معرفی این آقایان باعث به وجود آمدن این اتفاقات شد و این موارد، پاره‌ای از دلایل برکناری نصیرزاده از مدیرعاملی باشگاه ماشین‌سازی بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور علی خطیر باشگاه ماشین سازی باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است‌.   به گزارش عصر خبر؛ اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، گفت: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقای صدیقی! به شعور مردم احترام بگذارید و به جای "مظلوم نمایی و غفلت غفلت گفتن" به پرسش اصلی پاسخ دهید ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم