Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@13:09:06 GMT

آتش دست از جنگل‌های غرب کرخه کشید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۷۲۰۸

آتش دست از جنگل‌های غرب کرخه کشید

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش کیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان گفت: در پی حریق در جنگل‌های دست کاشت بیابانی منطقه شنین حسین در غرب کرخه، نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری و همراهی نیرو‌های هلال احمر، جوامع محلی، نیرو‌های ارتش، آتش نشانی و بسیج، آتش سوزی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با آغاز فصل گرما در خوزستان، عرصه‌های جنگلی، بیشه زار‌ها و مراتع استان در معرض حریق قرار دارند و عامل انسانی یکی از مهم‌ترین عوامل حریق در عرصه‌های منابع طبیعی است.

کیانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت کل بحران استان خوزستان، فرمانداران شوش، حمیدیه، نیرو‌های ارتش، بسیج و همه عواملی که در اطفای حریق کمک کردند، بیان داشت: حریق در جنگل‌های دست کاشت در منطقه شنین حسین غرب کرخه ساعت ۱۱ و ۳۰ صبح امروز شعله ور شد و ساعت ۱۸ با کمک و همیاری نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان‌های شوش، دشت آزادگان، حمیدیه، اداره کل استان، هلال احمر و جوامع محلی نیرو‌های ارتش و بسج مهار شد و هم اکنون کلیه نیرو‌های حفاظت منابع طبیعی به منظور جلوگیری از سرایت آتش سوزی به مزارع در منطقه حضور دارند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در پایان تاکید کرد: از همه هم استانی‌ها تقاضا می‌شود با مشاهده هرگونه حریق، تجاوز، تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی با شماره تلفن شبانه روزی ١٥٠٤ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل های خوزستان منابع طبیعی حفاظت منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه

دادستان شهرستان کرخه گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان امین ملکشاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضائی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس مأموران پس از سوخت‌گیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 748360

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند