Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:11:53 GMT

رئیس الحشد الشعبی: به راهبرد دفاع از عراق ادامه خواهیم داد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۷۲۳۴

رئیس الحشد الشعبی: به راهبرد دفاع از عراق ادامه خواهیم داد

رئیس سازمان الحشد الشعبی گفت که نیروهای این سازمان به اصول خود در دفاع از عراق و اطاعت از فرمایش‌های مرجعیت عالی دینی در این کشور پایبند است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس سازمان الشحد الشعبی عراق تأکید کرد این سازمان همچنان به راهبرد دفاع ملی خود ادامه خواهد داد.

فالح الفیّاض جمعه شب در نشست خبری گفت که  که سازمان الحشد الشعبی عراق در مسیر حمایت از راهبرد دفاع مردمی که با آن پیروزی بر تروریسم را رقم زد، گام خواهد برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأکید کرد نیروهای الحشد الشعبی عراق همواره به اصول خود در دفاع از کشور و شهروندان عراق پایبند خواهد بود و همه نوع حمایت و پشتیبانی در راستای مقابله با کرونا را تقدیم خواهد کرد.

فیاض ادامه داد: «الحشد الشعبی پایبند به چند اصل است که برجسته‌ترین این اصول همان اطاعت کردن از فراخوان مرجعیت عالی دینی است».

بنا به گزارش وب‌سایت خبری الحشد، رئیس سازمان الحشد الشعبی از خانواده ها و نیروهای الحشد الشعبی که در ساخت دومین بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

این بیمارستان که به نام شهید ابومهدی المهندس، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی مزین شده، امروز دراستان المُثنی (جنوب عراق) با حضور فیاض افتتاح شد. الحشد الشعبی سه روز پیش نیز در استان کربلا یک بیمارستان صحرایی دایر کرد.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی فالح الفیاض عراق تروریسم نشست خبری سازمان الحشد الشعبی رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان

عکاس: علی احمدوند

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی