Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:38:01 GMT

احتمال سقوط پاناتینایکوس به دسته پایین‌تر به جرم تبانی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۷۴۸۲

احتمال سقوط پاناتینایکوس به دسته پایین‌تر به جرم تبانی

یک اتفاق شوکه‌کننده در فوتبال یونان در حال رخ دادن است. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یونانی المپیاکوس به اتهام دستکاری در نتایج مسابقات در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارد.

همچنین  احتمال دارد مالک باشگاه، ماریناکیس با محرومیت مادام‌العمر مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های یونانی اعلام کردند باشگاه پاناتینایکوس به اتهام دستکاری در نتایج مسابقات در آستانه سقوط به لیگ دسته دو این کشور و مالک آن ماریناکیس در آستانه محرومیت مادام‌العمر از فوتبال قرار دارند.بر این اساس، تنها یک قدم به اثبات جرم پاناتینایکوس و صدور حکم قطعی برای این باشگاه و مالکش باقی مانده است.

بر اساس شکوائیه ارسالی علیه پاناتینایکوس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یونان از این کمیته خواسته شده باشگاه را به دلیل دستکاری در نتایج مسابقات فوتبال بر اساس ماده 29 آیین‌نامه انضباطی فوتبال این کشور به سقوط به دسته پایین‌تر، مالک آن وانجلیس ماریناکیس را به محرومیت مادام‌العمر از هرگونه فعالیت فوتبالی و باشگاه را به 3 میلیون یورو جریمه نقدی محکوم کند. این سنگین‌ترین مجازاتی است که در آیین‌نامه انضباطی یونان در نظر گرفته شده است.

بر اساس شکوائیه ارسالی به کمیته انضباطی فدراسیون، پاناتینایکوس متهم شده که در سال 2015 در نتیجه بازی2  تیم المپیاکوس و آترومیتوس دستکاری کرده. رسانه‌های یونانی می‌گویند اتهام دستکاری در نتایج چندین بازی دیگر هم در فهرست اتهامات پاناتینایکوس گنجانده شده است.

پایان اجباری لیگ برتر فوتبال هلند بدون معرفی تیم قهرمان

 

انتهای پیام/

 

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستکاری در نتایج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳