Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:19:30 GMT

۲ تصادف در تهران ۱۲ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۷۵۷۶

۲ تصادف در تهران ۱۲ مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس تهران شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲۰:۱۰ امشب حادثه تصادف ۳ خودرو ۲۰۶؛ اپتیما و ۴۰۵ در آزاد راه تهران_ کرج؛ مقابل ورودی کندرو بوستان چیتگر به سامانه ۱۱۵ اعلام و تکنسین های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

پیمان صابریان افزود: ۷ سرنشین این خودروها از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که ۲ مصدوم از سرنشینان پژو ۴۰۵ برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۵ مصدوم شامل ۳ سرنشین خودرو اپتیما و ۲ مصدوم خودرو پژو ۴۰۵ در محل درمان شدند.

رییس مرکز اورژانس تهران در ادامه از واژگونی خودرو پرشیا در بلوار امام خمینی (ره) حسن آباد فشافویه خبر داد و گفت: این تصادف در ساعت ۱۸:۰۶ امروز به سامانه ۱۱۵ اعلام و بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی؛ هر ۵ سرنشین این خودرو بدلیل شدت جراحات وارده دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی همه مصدومان به بیمارستان های شهدای هفتم تیر و لقمان منتقل شدند.

صابریان علت این ۲ تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد و از رانندگان خواست در جاده ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آزاد راه امام خمینی بیمارستان تصادف خودرو بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف خودروهای سواری پراید و تارا خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف دو خودروی سواری تارا و پراید ساعت ۱۲:۱۰ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی ۱۱۵ افزود: این حادثه در جاده بویین میاندشت - الیگودرز رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: پنج نفر شامل سه کرد، یک زن و یک کودک هشت ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: دو زن نیز بر اثر این جادثه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 750516

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه