Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رفیعی مدیر جهادکشاورزی شهرکرد گفت: مسئول دانه‌های روغنی چهارمحال و بختیاری به همراه کارشناسان اداره تولیدات گیاهی از مزارع کلزای سطح شهرستان بازدید کردند.

او در بازدید از مزرعه ۳۵ هکتاری شرکت تعاونی تولید گلدره فرخ شهر اظهار داشت: این مرکز بیشترین سطح کلزاکاری را در شهرستان شهرکرد به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی اضافه کرد: ۳۶ کشاورز در شهرستان، مزارع خود را به زیر کشت کلزا برده اند که در این بین سه شرکت شیر و گوشت زاگرس، شرکت تعاونی سودجان و شرکت تعاونی تولید گلدره نیز مشارکت داشته اند.

او ادامه داد: کلزا یکی از مهمترین دانه‌های روغنی است که دانه آن ۴۰ تا ۴۵ درصد روغن و کنجاله آن ۲۰ تا ۲۵ درصد پروتئین دارد.

رفیعی گفت: با توجه به اینکه کلزا بالاترین میزان روغن استحصالی در بین دانه‌های روغنی را دارد علاوه بر کمک به خوداتکایی تولید روغن در کشور باعث بهبود وضعیت خاک و در نتیجه افزایش عملکرد گندم در کشت‌های بعدی می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی دانه روغنی شرکت تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم شهرستان‌های اقیلد، خرامه و شیراز از یک شرکت کارآفرین بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اصل پول و همچنین دستمزد کارشان را مطالبه دارند.
از دی ماه پارسال این شرکت با مشکل مواجه شد و بجای طلب بن خرید کالا گرفته اند.
مال باختگان از یک میلیون تا یک میلیارد تومان طلب دارند، اما مدیران این شرکت دست مردم را در حنا گذاشته اند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مشکل مردم را از مسئولان دادگستری استان پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 دادستان اقلید گفت: برای مدیران شرکت امید سرحد پرونده قضایی تشکیل شده است.
انصاری افزود: مدیران این شرکت بیش از ۵ هزار طلبکار دارند و در حال شناسایی اموالشان هستیم.
حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه از مدیران شرکت برای جلوگیری از خروجشان از کشور وثیقه سنگین گرفته شده است گفت: به همه مالباختگان اطمینان خاطر می‌دهم، دستگاه قضا تا حصول نتیجه پی گیر حقوقشان است.
۷ سال پیش دو خانم در شهرستان اقلید با عنوان کار در خانه شرکتی را تاسیس می‌کنند و با دریافت پول از مردم برای تولید صنایع دستی به آنها مواد خام می‌دادند و پس از تولید با دو برابر قیمت از آنها می‌خریدند.
پارسال این شرکت نتوانست پول محصولات تولید شده را پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم