Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی با انتشار پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، افزود: خدا را شاکریم در جامعه ای زندگی می کنیم که علاوه بر روحیه شهادت طلبی و ایثارگری، دارای مردمی انفاقگر هستیم که به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، یاریگر مستمندان و محرومان جامعه اند و امسال با توجه به این بحران در جامعه و پیام رهبر معظم انقلاب، اقیانوس محبت های مردمی در قالب کمک های مومنانه بار دیگر ارزشهای این نظام مهدوی را به رخ جهانیان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان آورده است: به تأسی از مقام معظم رهبری و با توجه به برگزار نشدن جلسات عمومی دعا، توسل و سخنرانی در ماه مبارک رمضان، آحاد مردم مومن و انقلابی استان را به عبادت، تضرع و خشوع در خانه‌ها و در میان خانواده‌ها توصیه می کنم.

شجاعی افزوده است: از یکایک دلهای پاک شما مردم نجیب خواستار دعای خیر و توفیق خدمتگزاران تان در مجموعه های حاکمیتی و دولتی خراسان شمالی هستم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه خانواده خراسان شمالی رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب ظهر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به ۵ دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر انها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف کردند.

شجاعی نسب افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه تریلی توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 6094087

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟