Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:41:41 GMT

پیشنهاد باشگاه‌دانمارکی؛تماشای‌بازی از داخل‌ماشین

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۷۶۷۳

پیشنهاد باشگاه‌دانمارکی؛تماشای‌بازی از داخل‌ماشین

یکی از باشگاه های دانمارکی برای تماشای رقابت های سوپر لیگ این کشور طرحی جالب و در عین حال عجیب را ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"،  در شرایطی که تعلیق رقابت های فوتبال در سراسر جهان، ضررهای مالی هنگفتی به اسپانسرها و به تبع آن به باشگاه ها وارد کرده است هر باشگاهی سعی می کند با ارائه طرحی هر چه زودتر به این تعطیلی عذاب آور پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دانمارک، اما سران باشگاه میچلند پیشنهاد متفاوتی به هوادارانش داده است. این باشگاه به هوادارانش گفته اگر از خانه‌نشینی و تماشای مسابقه از تلویزیون و کاناپه منازل‌شان خسته شده‌اند، خودروی شخصی خود را سوار شوند و به ورزشگاه بیایند، اما از آن پیاده نشوند!


در واقع این صدرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ دانمارک روز جمعه اعلام کرد که درنظر دارد برای هر بازی به ۱۰ هزار نفر از هوادارانش اجازه دهد که به ورزشگاه نزدیک شوند، اما وارد آن نخواهند شد. برنامه این باشگاه برای سرگرم کردن هوادارانی که حداقل تا ماه آگوست از رفتن به ورزشگاه محروم هستند، این است که برای آن‌ها در اطراف استادیوم نمایشگر‌های بزرگی نصب کنند تا هواداران به همراه اعضای خانواده‌های‌شان از داخل خودرو قادر به تماشا بازی باشند. این باشگاه همچنین می‌خواهد یک ایستگاه رادیویی محلی نیز در اطراف ورزشگاه ایجاد کند تا از طریق آن گزارش زنده بازی برای هواداران مستقر در خودروهای شان پخش شود.


به این ترتب قرار است تابلوهای ویدیویی گسترده ای را خارج از MCH Arena احداث شود که محل دقیق  آن روبروی پارکینگی است که در آن بیش از 2000 مکان جدا از هم تعریف شده است .

 

 


در همین رابطه ارین میشل ، رئیس اپیدمیولوژی دانشکده صحرایی دانشگاه علوم پزشکی UCLA گفت: " ما می دانیم که مردم از بودن در ورزشگاه لذت می برند." واین تجربه متفواتی خواهد بود اما در کل فکر می کنم این طر امکان پذیر باشد.


در حال حاضر لیگ دانمارک تعلیق است، اما امکان دارد که به زودی مسابقات از سر گرفته شوند و باشگاه میچلند هم می‌خواهد برای ورود تماشاگرانش ۲ هزار فضای پارک خودرو فراهم کند تا بدون آنکه سلامت‌شان به خطر بیفتد از نزدیک‌ترین فاصله ممکن به ورزشگاه قادر به تماشای بازی‌ها باشند.

ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاس ورزش سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد