Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با علیرضا بیرانوند سنگربان لرستانی تیم ملی فوتبال دیدار وگفت وگو کرد.

  به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در این دیدارصمیمانه  که جمعه  5اردیبهشت ماه در اداره کل ودفتر مدیرکل ورزش وجوانان استان صورت گرفت ،سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با علیرضا بیرانوند دروازه بان لرستانی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مسائل مختلف ورزش لرستان وچگونگی ارتقا سطح ورزش  در استان با مشارکت این ملی پوش گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان دیدار با بیرانوند را بسیار ثمر بخش ومطلوب عنوان کرد و به  خبرگزاری برنا گفت:در  این روزها که شیوع ویروس کرونا باعث  قرنطینه خانگی ورزشکاران شده است تصمیم گرفتیم تا طی این دیدار  از نزدیک پیگیر شرایط تمرینی و اوضاع و احوال این ملی پوش سرشناس  لرستانی فوتبال  شویم وهمچنین در خصوص مسائل مختلف ورزش لرستان بحث وگفت وگو کنیم .

 کریمی تصریح کرد: علیرضا بیرانونددر حال حاضر در استان حضور دارد و خوشبختانه تمرینات انفرادی خودرا انجام می دهد و همچنین از فضاهای ورزشی استان نیز استفاده می کند .

او با اشاره به لزوم  نقش آفرینی  ورزشکاران در رزمایش کمک مومنانه وهمت جوانانه در بحث مبارزه با شیوع کرونا ، یادآورشد:  در این دیدار علیرضا بیرانوندبه عنوان یک چهره  مطرح ورزشی حمایت خود را از رزمایش بزرگ کمک مومنانه ،همت جوانان اعلام کردند .

 

کریمی با اشاره به قول مساعد بیرانوند برای کمک به توسعه ورزش استان  تصریح کرد: هدف ما این است تا با توجه به  ظرفیت های علیرضا بیرانوند  در ورزش کشور همچنین جایگاه اجتماعی و فرهنگی این ملی پوش لرستانی در سطح کشور  به عنوان یک ظرفیت  و خیر ورزشی  برای توسعه ورزش استان بهره برده  تا بتوانیم با مشارکت این ورزشکارمطرح ، کمپ های ورزشی را در سطح استان  راه اندازی کرده ودر  ساخت ورزشگاه وچمن  فوتبال از وی کمک بگیریم .

او با بیان اینکه از علیرضا بیرانوند درخواست کردیم تا در توسعه ورزش استان مشارکت کند ، گفت:   بیرانوند  نیز قصد مشارکت دارد و  به عنوان خیر ورزشی علاقه مند به توسعه ورزش استان از جمله فوتبال است .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به قول مساعد بیرانوند برای  حمایت از  فوتبال لرستان ، عنوان کرد: علیرضا بیرانوند در این دیدار علاقه مندی خود را به حضور  یک تیم لیگ برتری از لرستان درفوتبال کشور ابراز کرد .  

کریمی  با تاکید براینکه همه تلاش خود را برای فراهم کردن  زمینه لازم جهت  مشارکت علیرضا بیرانوند به عنوان یک خیر ورزشی در ورزش  استان  به کارخواهیم گرفت ، یادآورشد : بیرانونددر این دیدار  انتظار داشت  که مسئولین استانی خصوصا جناب آقای استاندار  با وی جهت این مشارکت همکاری لازم را داشته باشند.                 

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان دیدار با دروازه بان  لرستانی تیم ملی فوتبال  برا ی توسعه زیرساخت های فوتبال استان بسیار  ثمربخش دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به تصمیمات مشترکی که در این دیدار برای توسعه  ورزش استان گرفته شد درصد هستیم در آینده نزدیک  با جناب آقای خادمی استاندارمحترم  ونماینده ولی فقیه در استان  ودر اسرع وقت نیز با مقام عالی وزارت ورزش وجوانان ملاقاتهایی به همراه علیرضا بیرانوند داشته باشیم  تا زمینه لازم برای مشارکت سنگربان لرستانی  تیم ملی فوتبال درراستای پیشرفت ورزش استان فراهم شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال مدیرکل ورزش وجوانان لرستان توسعه ورزش استان علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد

علیرضا بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

طرفداری | طبق ادعای فارس، علیرضا بیرانوند بازی با سپاهان را احتمالا از دست می‌دهد.

بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.

بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد