Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولبک پرتغالی توپچی‌ها از علاقه شدید خود به این باشگاه صحبت می کند.

طرفداری- سدریک سوارس، مدافع راست باشگاه ساوتهمپتون که به صورت قرضی به آرسنال پیوسته است، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، فقط در یک مسابقه برای آرسنال به میدان رفته است.

به گزارش گل، سوارس از علاقه خود به باشگاه آرسنال و کار کردن زیر نظر آرتتا صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

لندن شهری است که قبلا آن را می شناختم و احساس بسیار خوبی در اینجا دارم. آرتتا مربی بسیار کاملی است. من هنوز هم در حال شناخت او هستم اما او بسیاری از خصوصیات خود را به من نشان داده است. آرسنال باشگاه بزرگی است و من تصور خیلی خوبی از بودن در این باشگاه دارم. این همان باشگاهی است که از کودکی علاقه زیادی به آن داشتم زیرا من بازی‌های لیگ برتر را دنبال می کردم و آرسنال را دوست داشتم. در آن زمان آرسنال فاتح همه چیز می شد. حضور در این باشگاه برای من خیلی خوب بوده است. بازیکنان رفتار خیلی خوبی با من داشته‌اند و از زمان ورودم به این باشگاه، آن‌ها با من بسیار صمیمی بوده‌اند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات یورو 2020 تا سال آینده به تعویق افتاده است و سوارس به همراه تیم ملی پرتغال، برای 5 سال قهرمان اروپا خواهند بود. از سوارس سوال شد که آیا از بابت تعلیق مسابقات یورو ناراحت است که او پاسخ داد:

قطعا. این ناراحت کننده است که تعویق مسابقات را مشاهده می کنیم زیرا همه ما مشتاق بازی کردن در این تورنمنت بودیم. با این حال اگر بخواهیم از دید مثبتی به این قضیه نگاه کنیم، ما برای 5 سال قهرمان اروپا خواهیم بود. همه بازیکنان پرتغال می خواهند تا در مسابقات یورو 2020 حضور داشته باشند و من نیز خواهان حضور در این مسابقات هستم و این هدف من است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضورش روی نیمکت آرسنال موفق شده است این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند و حالا آنها دو فصل متوالی است که در جمع مدعیان قهرمانی حضور دارد و برای کسب این عنوان با منچسترسیتی و لیورپول رقابت می‌کنند.

تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در چند ماه اخیر به این موضوع پرداخته بودند که این مربی جوان ۴۲ ساله با وجود فشار کار در سطح اول فوتبال انگلیس همچنان موهای بسیار مشکی دارد و خبری از موی سفید در بین موهایش نیست و این موضوع برای آنها جالب بود.

حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی باعث حسادت و ناراحتی بعضی از اهالی فوتبال شده و یورک در صحبت‌های جالبی که درباره این مربی مطرح کرده مدعی شده است که او بدون شک از رنگ مو استفاده می‌کند.

این ستاره سابق یونایتد به گفت:« آیا موهای آرتتا شروع به سفید شدن کرده است؟ اگر هر روز موهایتان را رنگ کنید نمی‌توانید موی سفید را ببینید. آرتتا اجازه نمی‌دهد که موهای سفیدش معلوم شود. موهای شما نمی‌تواند در این سن تا این حد مشکی باشد.»

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است