Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:10:45 GMT

رویترز: چین یک تیم پزشکی به کره‌شمالی فرستاد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۷۹۷۰

رویترز: چین یک تیم پزشکی به کره‌شمالی فرستاد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع مطلع که اشاره‌ای به نام آن‌ها نشده است مدعی شد در بحبوحه انتشار گزارش‌های ضد و نقیض درباره سلامت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برخی خبرها حاکی از آن است که چین تیمی از کارشناسان که در میان آن‌ها متخصصان پزشکی هم حضور دارد را برای ارائه پاره‌ای مشورت‌ها درباره رهبر کره شمالی روانه این کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود این خبرگزاری نوشته نمی‌تواند مستقیماً مشخص کند سفر این گروه از کارشناسان حاوی چه دلالت‌هایی در خصوص سلامت رهبر کره شمالی است.

دو نفر از منابع مورد استناد رویترز می‌گویند هیئتی به سرپرستی یکی از اعضای ارشد «اداره ارتباطات بین‌المللی حزب کمونیست چین» پنجشنبه پکن را به مقصد کره شمالی ترک کرده‌اند. این اداره اصلی‌ترین سازمانی است که وظیفه تعامل با کره شمالی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: روایت اسپوتنیک از شرایط فعلی کیم‌جونگ‌اون

برخی منابع خبری در روز‌های گذشته مدعی شده‌اند کیم جونگ اون به بیماری قلبی-عروقی مبتلا شده و تحت درمان قرار دارد. رسانه‌های کره جنوبی این ادعا را رد کرده‌اند.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از منابع دولت کره جنوبی و یک مقام چینی در اداره ارتباطات بین‌المللی این کشور ادعا‌ها درباره وخیم بودن وضعیت سلامت رهبر کره شمالی را تکذیب کرده است. مقام‌های کره جنوبی گفته‌اند هیچ نشانه‌ای از فعالیت‌های غیرمعمول در کره شمالی کشف نکرده‌اند.

این در حالی است که رسانه‌های کره جنوبی مدعی شدند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پیونگ یانگ، پایتخت این کشور را ترک کرده است.

پیش از این نیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بیماری کیم جونگ اون را ساختگی دانست و در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اخبار بیشتری از وضعیت سلامت رهبر کره شمالی دارد گفت این اخبار، گزارشی جعلی بود که سی‌ان‌ان آن را ساخت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیم جونگ اون کره شمالی دونالد ترامپ کشور چین رهبر کره شمالی کیم جونگ اون کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد + فیلم
  • (ویدئو) چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد
  • باز باران، با طراوت بهاری