Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@00:14:52 GMT

افاگری های عجیب یحیی گل محمدی درباره یک پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۸۰۶۷

افاگری های عجیب یحیی گل محمدی درباره یک پرسپولیسی

گل محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم تمایلش برای جذب آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و حواشی این بازیکن اظهار کرد: استوکس تمایلی به بهتر شدن نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گل محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم تمایلش برای جذب آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و حواشی این بازیکن اظهار کرد:

وقتی صحبت حضور من در پرسپولیس شده بود، حرفی از استوکس با آقای انصاریفرد و مسئولان باشگاه انجام شد که این بازیکن جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن شرایط که باشگاه از طرف هوادار برای جذب یک مهاجم تحت فشار بود، دو سه گزینه بیشتر روی میز نبود. یکی از این گزینه ها استوکس بود. در آن مقطع گفتم اگر شرایطش از نظر بدنی مثل تراکتور باشد، بازیکن خوبی است و می توانیم خوب استفاده کنیم ولی آن شرایط را نداشت. استوکس وقتی آمد مشکلات بدنی خیلی زیادی داشت و خودش هم تمایلی به اینکه بهتر تمرین کند، نداشت. فکر می کنم باعث ایجاد حاشیه های زیادی هم برای تیم شد و خرید خوبی از آب در نیامد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت:

از شرایط قرارداد استوکس و نوع پرداختی به این بازیکن اطلاعی نداشتم. آن موقع هنوز کار من هم با پرسپولیس صد درصد مشخص نبود ولی باید انتخاب می کردیم. تا جایی که می دانم آپشن های سختی در قرارداد استوکس آمده و اگر باشگاه پیگیر باشد حتی می تواند مبلغی که پرداخت شده است را از این بازیکن برگرداند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استوکس گل محمدی پرسپولیس استوکس پرسپولیس گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی

یکی از لیدر‌های سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی