Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@21:32:10 GMT

هجمه به وجود آمده علیه کی‌روش مغرضانه است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۸۲۰۰

ساعت24 - جهانبخش درباره حواشی پیرامون کی روش و قرارداد او با فدراسیون فوتبال ایران گفت:‌ متاسفانه چیزهایی شنیدم که ناجوانمردانه بود.

وینگر ایرانی تیم برایتون گفت: کی‌روش و کادرش هشت سال برای فوتبال ایران زحمت کشیدند و هجمه علیه او مغرضانه و ناجوانمردانه بود.

علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم درباره شرایط به وجود آمده بعد از شیوع ویروس کرونا و حضور در کنار او خانواده اظهار داشت: شرایط زندگی سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم برای مردم سرزمینم و هم برای تمام مردم جهان. در برایتون هم قابل پیش بینی نبود که چنین اتفاق رخ بدهد. ۱۰ روز قبل از این شرایط خدا را شکر خانواده به اینجا آمدند و کنار خانواده بودن از لحاظ روحی و روانی بسیار کمک کننده بوده است.

وی در ادامه راجع به اقداماتی که باشگاه برایتون در قبال ویروس کرونا انجام داد؛ افزود: چون شدت این بیماری زیاد شد اولین کار این بود که ما زودتر از بقیه تیم‌ها تمرینات را تعطیل کردیم. برایتون اولین شهری بود که ویروس کرونا به آن آمد. حدود پنج نفر مبتلا شده بودند. باشگاه زودتر کنترل اوضاع را در دست گرفت. یکی ۲ بازیکن از ما علایمی داشتند. بلافاصله برنامه تمرینی و غذایی ارائه شد. فدراسیون فوتبال انگلیس تصمیم گرفت تا بازی‌ها را تعطیل کند و به اجبار همه بازیکنان و تیم‌ها به قرنطینه رفتند. باشگاه برای ما وسایلی از باشگاه و همچنین پروتئین و مکمل فرستاد. ما هفته‌ای سه بار به صورت تصویری با بازیکنان همگی در کنار سرمربی و مربی بدنساز ارتباط می‌گیریم. هم صحبت می‌کنیم و حال همدیگر را می‌پرسیم و هم همزمان با مربی بدنساز با امکاناتی که در اختیارمان هست تمرین می‌کنیم تا به شرایط عادی برگردیم.

وینگر ایرانی تیم برایتون درباره اتفاقاتی که برای قرارداد بازیکنان این تیم بعد از شیوع ویروس کرونا به وجود آمد اذعان داشت: بحث قراردادی متفاوت است. یک سری از بازیکنان سال آخر قراردادشان است و باید طبق گفته فیفا تا پایان فصل در کنار باشگاه باشند. در ۲ سه هفته گذشته بحث‌هایی با بازیکنان داشتیم. تصمیمات مختلفی قرار شد گرفته شود. اتحادیه فوتبال انگلیس گفت که ۲۰ تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان باید کم شود و به مرور زمان به آنها برگردانده شود. چون فعلا شرایط باشگاه خوب نیست اما خود باشگاه با این قضیه موافقت نکرد. کارکنان باشگاه باید قرارداد خود را بگیرند. در کنار بازیکنان تصمیم گرفتیم که در سه ماه آپریل، می و جون ۱۰ درصد از قراردادمان را کم کنند تا به باشگاه کمک شود. بعد از آن درصدی که گفتیم کمتر شد. کل تیم هم مقداری از قراردادمان را برای بیمارستان‌های برایتون و اطراف در نظر گرفتیم.

وی درباره بهبود اوضاع در تیم برایتون تصریح کرد: خدا را شکر بعد از زمان سختی که پشت سر گذاشتم اوضاعم بهتر شد. بعد از بازی‌هایی که انجام شد روند رو به رشدم پیش رفت و همه چیز در حال بهتر شدن بود. قبل از بازی آرسنال همه چیز به حالت تعلیق درآمد وگرنه به احتمال زیاد مقابل آرسنال بازی می‌کردم. باید بازی‌ها برگردد تا ببینیم چه شرایطی پیش می‌رود. تمرینات خوبی را انجام می‌دادم و امیدوارم بتوانم شرایط را بهتر کنم و نظر سرمربی تیم را جلب کنم.

جهانبخش در پایان درباره حواشی پیرامون کی روش و قرارداد او با فدراسیون فوتبال ایران گفت:‌ متاسفانه چیزهایی شنیدم که ناجوانمردانه بود. کی‌روش و کادرش هشت سال برای فوتبال ایران زحمت کشیدند. اثرات مثبتی داشتیم. بعد از رفتن ایشان مشخص شد که چقدر وضعیت سخت شد. من فکر می‌کنم نسبت به زمانی که با کی‌روش کار کردیم نظر همه همین بود که این صحبت‌ها و هجمه‌ها علیه ایشان خیلی حرفه‌ای نبود چون آقای کی‌روش دیگر اینجا نیست و نمی‌تواند از خودش دفاع کند. مغرضانه و شخصی همه چیز در این باره پیش رفت. درباره پاداش جام جهانی هم در مقابل کاری که انجام دادیم واقعا قابل مقایسه نبود و امیدوارم که شاهد چنین صحبت‌هایی دیگر نباشیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کارلوس کی روش فوتبال ایران ویروس کرونا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور

به گزارش قدس آنلاین، با حضور پائز در ایران، تمرینات تیم ملی والیبال جدی‌تر از گذشته دنبال می‌شود و حالا باید امیدوار بود این تیم بتواند به هدفی تقریبا محال یعنی رسیدن به سهمیه المپیک پاریس، برسد. هرچند روی کاغذ، والیبال ایران شانس کسب سهمیه دارد اما واقعیت‌ها چیز دیگری می‌گوید و تیم ملی باید به ۱۰ پیروزی دست پیدا کند تا بتواند مسافر پاریس شود که این تعداد پیروزی حتی برای تیم‌های بزرگ همچون برزیل و لهستان هم کاری بسیار سخت محسوب می‌شود.

با این حال توقع جامعه والیبال از ملی‌پوشان این تیم، تلاش حداکثری برای دفاع از حیثیت والیبال ایران است. بازیکنانی که در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفته‌اند باید این نکته را در نظر داشته باشند که پوشیدن پیراهن این تیم، بزرگترین افتخار ممکن برای آنهاست. امروز لیست تیم ملی والیبال اعلام شد و مطابق پیش‌بینی‌ها برخی بازیکنان که هر چه دارند از بازی در تیم ملی بوده است، در این لیست ۳۰ نفره حضور ندارند.

این بازیکنان مصدومیت را بهانه کرده‌اند تا به تیم ملی نیایند؛ اما عجیب اینکه آنها تا آخرین بازی تیم‌شان در لیگ برتر و همچنین لیگ‌های بی‌کیفیت خارجی به میدان رفتند و هیچ خبری هم از مصدومیت آنها نبود!

به نظر می‌رسد واقعیت این است که آنها به دلیل ترس از مصدومیت در تیم ملی و اینکه نتوانند برای فصل بعد قراردادهای میلیاردی امضا کنند، به تیم ملی کشورشان پشت کردند. قطعا اگر تیم ملی شانس بیشتری برای صعود به المپیک داشت این بازیکنان چنین تصمیمی نمی‌گرفتند؛ چرا که حضور در المپیک می‌توانست پیشنهادهای باشگاهی بهتری برای آنها فراهم کند.

یادمان نرفته در دوره‌ای بازیکن مطرح تیم ملی والیبال به دلیل اینکه به آنها پاداش لیگ ملت‌ها داده نشد، خودش را به بیماری زد اما زمانی که پول به او رسید شفا پیدا کرد و برای تیم ملی به میدان رفت!

حالا دیگر نمی‌توان به سرمربی اسبق تیم ملی خرده گرفت. زمانی که بازیکنان باتجربه تمایلی به بازی برای این تیم نداشتند برخی عنوان کردند که دلیل این مسئله حضور بهروز عطایی روی نیمکت تیم ملی است. عجیب آنکه کسانی که حالا منتقد بازیکنانی شده‌اند که از حضور در تیم ملی امتناع کرده‌اند در آن زمان یا سکوت کردند یا به حمایت از بازیکنان انصرافی پرداختند.

مشکل جای دیگریست؛ همانجایی که به صورت سیستماتیک از بازیکن‌سالاری حمایت می‌شد. باید امیدوار بود این بار و در دوره ریاست میلاد تقوی دیگر خبری از بازیکن‌سالاری نباشد. بازیکنی که در دوره مربیگری عطایی به یکباره از همراهی تیم ملی امتناع کرد، نباید بار دیگر به این تیم دعوت می‌شد؛ اما هنوز هم فرصت کافی برای مقابله با این معضل هست؛ در غیر این صورت در روی همان پاشنه قبلی خواهد چرخید.

دیگر خبرها

  • به ستوه آمده‌ایم!
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد