Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:28:08 GMT

حشد شعبی به اصول خود در حمایت از ثبات عراق پایبند است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۸۴۱۲

حشد شعبی به اصول خود در حمایت از ثبات عراق پایبند است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، فالح الفیاض رئیس حشد شعبی در مراسم افتتاح بیمارستان شهید ابومهدی المهندس در استان المثنی اعلام کرد که نیروهای حشد شعبی به مسیر خود در خصوص حمایت از استراتژی دفاع مردمی که دستاورد موفقی در جریان مبارزه با تروریسم در عراق کسب کرد ادامه می‌دهد.

وی در افزود این نیروها به اصول خود در دفاع از کشور و شهروندان عراقی پای‌بند خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الفیاض تاکید کرد، نیروهای حشد شعبی همچنان به ارائه انواع کمک ها و تلاش های خود جوش از جمله در زمینه مبارزه با گسترش ویروس کرونا در عراق ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد، این نیروها به اصول خود همچنان پایبند است به ویژه آنکه اساس تشکیل این نیروها در پاسخ به درخواست مرجعیت عالی دینی کشور بود. نیروهای حشد شعبی در مسیر اتحاد و ثبات کشور حرکت می کند.

الفیاض تاکید کرد، ما به صورت متحد در برابر مبارزه با گسترش ویروس کرونا در عراق عمل خواهیم کرد.

کد خبر 4908675 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: فالح الفیاض حشد شعبی عراق ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عربستان سعودی روسیه فلسطین سوریه ایران شیوع کرونا داعش ترکیه لیبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شریفیان نامزد دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور اطلاعیه ای از پیوستن و تعهد خود به رویکرد ائتلاف مردمی امنا خبر داد.

در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است: هم اینک در آستانه انتخابات مرحله دوم دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با تأسی به فرمایشات معظم له و با استعانت از پروردگار متعال، ضمن قدردانی از تمام مردم ایران اسلامی که با حضور پرشور در مرحله نخست این انتخابات برگی زرین در تاریخ کشور را رقم زدند، به ویژه با سپاس مجدد از عزیزانی که دلسوزانه در ستادهای انتخاباتی اینجانب مشغول فعالیت هستند، به اطلاع عموم مردم بزرگوار می‌رسانم در فاصله دور اول تا دور دوم انتخابات در ارتباطاتی که با گروه‌های مختلف مردم داشتم به صراحت از اکثریت جامعه دریافتم که مردم از مجلس آینده توقع تغییر و تحول در ساختار و حکمرانی آن دارند و طبعاً این تغییر و تحول باید از مدیریت مجلس دوازدهم آغاز شود. این نکته به صراحت در نتایج دور اول انتخابات و آرای مردم شریف تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر هم مشهود بود.

شریفیان در این اطلاعیه تاکید کرد: با توجه به اینکه ائتلاف انتخاباتی امنا از ابتدا این مطالبه مردمی را پیگیری کرده است، خود را به رویکرد این ائتلاف پایبند می‌دانم و تمام مجموعه‌ها و ستادهای انتخاباتی خودم را در اختیار ائتلاف امنا قرار خواهم داد.

کد خبر 6095263

دیگر خبرها

  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود