Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام«اسماعیل صادقی نیارکی» اقدامات پیشگیرانه از جمله شناسنامه‌دار کردن اراضی در شهرستان طارم را گامی موثر در راستای مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی اراضی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دادگستری استان زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان در سفر یک روزه به شهرستان طارم و دادگاه بخش چورزق اظهار کرد: با نگاه انقلابی و حرکت جهادی عرصه خدمت رسانی و تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضائی مردم در همه حوزه‌های قضائی استان در سال ۹۹ با قوت اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی هدف از این سفر را بررسی مشکلات حوزه‌های قضائی طارم و بخش چورزق و پیگیری مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه اعلام کرد و افزود: شهرستان طارم و بخش چورزق به لحاظ برخورداری از آب و هوای بسیار خوب و زمین‌های حاصلخیز برای کشاورزی هستند، لذا دستگاه قضائی استان در سال جهش تولید حمایت از تولید و کشاورزان دستور کار خود قرار خواهد داد.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به گزارش دادستان طارم مبنی بر مبارزه جدی تصرفات با ساخت و سازهای غیر قانونی در این شهرستان، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته خاطر نشان کرد: در واقع امروز ما در شهرستان طارم با مقوله تغییر کاربری مواجه نیستیم، اما تصرفات و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم‌ها در این حوزه قضائی وجود دارد که بایستی اقدامات نظارتی و برخورد قاطع با متخلفان امر صورت بگیرد.

 

صادقی نیارکی در ادامه اقدامات پیشگیرانه از جمله شناسنامه‌دار کردن اراضی در شهرستان طارم را گامی مؤثر در راستای مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی اراضی بیان کرد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: تصرفات غیرقانونی رئیس کل دادگستری استان زنجان دادگستری استان زنجان ساخت و سازهای شهرستان طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه پس از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستا‌های بخش رحیم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران آگاهی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد، متهم ۸ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را با بلوک و پرچین محصور کرده است.
وی از معرفی متهم ۴۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره جمع‌آوری تمام آثار تجاوز و رفع تصرف اراضی مورد نظر با حکم قضائی، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی رودسر از عزم راسخ پلیس در برخورد با پدیده زمین‌خواری خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است