Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلپسند گفت: در مدیریت فعلی اجرایی استان، از شخص استاندار تا دیگر دستگاه های اجرایی هیچ اراده ای به منظور حمایت از ورزش، قهرمانان و مربیان ملی دیده نمی‌شود که این مسئله جای سوال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سید شورش دلپسند متولد ۱۳۶۳ در کرمانشاه و بزرگ شده و ساکن کرمان دارای دو مدرک کارشناسی حسابداری و مدیریت دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دارای چهار مدال جهانی (۱طلا , ۱نقره و ۲ برنز ) در مسابقات بین المللی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ آلمان، بیش از ۴۰ مدال کشوری در مسابقات قهرمانی کشور شنا از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۸، رکورددار ملی شنای ۵۰ متر آزاد و پروانه در کلاس s5، کسب اولین مدال تاریخ قایقرانی استان کرمان ۱۳۹۶، کسب ۲۵ مدال و رتبه سوم تیمی استان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور ۱۳۹۶ در سمت سرمربی، کسب ۳۲ مدال توسط شاگردان او و قرار گرفتن در رتبه دوم کشور در مسابقات قهرمانی کشور ۱۳۹۸ و دعوت ۵ شناگر وی به اردوی تیم ملی و قهرمانی های متعدد دیگر است.

دلپسند در گفتگو با راه آرمان در خصوص سوابق ورزشی خود گفت: مربی گری تیم ملی شنا جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸، مسئول کمیته ورزش همگانی جانبازان و معلولان استان کرمان ۱۳۸۸، مسئول کمیته شنا جانبازان و معلولان استان کرمان از سال ۱۳۹۰ تا کنون را به عهده داشته ام.

وی ادامه داد: همچنین مسئول کمیته قایقرانی جانبازان و معلولان استان کرمان، مسئول روابط عمومی هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمان، سرپرست کمیته شمشیربازی هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمان، سرمربی تیم شنای جانبازان ومعلولان استان کرمان از سال ۱۳۹۰ تا کنون را در کارنامه فعالیتی خود ثبت کرده ام.

مربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان افزود: سرمربی تیم فرزندان مهر بهزیستی ۱۳۹۵، مربی تیم نابینایان استان کرمان، سرمربی تیم شنای ناشنوایان استان کرمان سال ۱۳۹۶، سرمربی تیم جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷، مدیر استخر پردیسان کرمان ۱۳۹۲، بنیانگذار شنای جانبازان و معلولان در استان کرمان و  بنیانگذار قایقرانی جانبازان و معلولان در استان کرمان از جمله دیگر سوابقم در عرصه ورزش است.

رکورد دار ملی شنای ۵۰ متر آزاد در رابطه با علت معلولیت با بیان اینکه در سال ۱۳۸۲ در اثر وقوع حادثه دچار ضایعه نخاعی شده ام، تصریح کرد: قبل از معلولیت فوتبالیست بودم و بعد از معلولیت بسکتبال با ویلچر، تیراندازی با کمان، شنا و قایقرانی را تجربه کردم و شنا را به صورت حرفه ای ادامه دادم.

وی با تأکید بر اینکه مطمئنا ورزش تأثیرات بسیار مثبت، حس نشاط و شادابی، قدرت و استقلال را برای من داشته است، ابراز کرد: نبود استخر استاندارد ۵۰ متر بزرگترین مشکل برای شناگران در سطح استان است و در سطح کشور نیز باید به این رشته بها داده شود؛ چرا که این رشته ورزشی می تواند یکی از مدال آورترین رشته ها در سطح بین المللی باشد.

عضو هیات مدیره انجمن ضایعه نخاعی پویا تصریح کرد: به منظور پیشرفت ورزش شنا استان باید حداقل یک استخر استاندارد ۵۰ متر ساخته شود و همچنین فرآیند خاصی به منظور شناسایی، آموزش و آماده سازی استعدادها، برنامه ریزی شود.

دلپسند با بیان اینکه تشکیل اتاق فکر به منظور حمایت از قهرمانان و مربیان ملی، با حضور قهرمانان و مربیان بسیار کارساز خواهد بود، گفت: کمک و حمایت مالی بنگاه های اقتصادی استان به اعزام شناگران به رقابت های ملی و بین المللی جهت کسب تجربه و افتخار آفرینی نیز می‌تواند موجب پیشرفت شنا در استان شود.

مربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان بیان کرد: در مدیریت فعلی اجرایی استان، از شخص استاندار تا  دیگر دستگاه های اجرایی هیچ اراده ای به منظور حمایت از ورزش، قهرمانان و مربیان ملی دیده نمی‌شود که این مسئله جای سوال دارد.

وی با اشاره به اینکه خواسته های ملی پوشان اعم از ورزشکاران و مربیان بارها عنوان شده است، اظهار کرد: همه می‌دانند که مسئولان ورزش استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  باید بنگاه های اقتصادی و باشگاه های بزرگ را به منظور برای حمایت از ورزش استان و قهرمانان ملی به میدان بکشانند.

رکورد دار ملی شنای ۵۰ متر آزاد تأکید کرد: مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید اجازه دهند تمام اعتباری که برای ورزش استان است در یک رشته خاص هزینه شود و ورزشکاران دیگر رشته ها حتی در تأمین هزینه های اولیه خود مانده باشند.

دلپسند با بیان اینکه افتخارآفرینان استان، کسانی که باعث سربلندی و سرافرازی پرچم و نام ایران و کرمان می‌شوند باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند، عنوان کرد: مسئولان ورزش را سیاسی نکنند و روح پاک ورزش را مورد بازی و سوء استفاده قرار ندهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قهرمانان و مربیان شنای جانبازان حمایت از ورزش مربیان ملی سرمربی تیم مربی تیم ملی شنای ملی شنا تیم ملی ۵۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣ گفت: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین با آسفالت جاده سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه رفع می‌شود.

 مهدی بخشی افزود: در تکمیل نشدن طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل بررسی می‌شود.

شایان ذکر است قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی