Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده برنامه رمضانی «# باهم برای هم» گفت: این برنامه در راستای اهداف ستاد رزمایش همدلی سازمان صداوسیما است‌ که پیرو فرمایشات حضرت آقا درخصوص رزمایش همدلی و اینکه در این روزها هوای همدیگر را داشته باشیم تهیه و تولید شده است.

«مرتضی یعقوبی» تهیه کننده برنامه رمضانی «# باهم برای هم»، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره برنامه جدید خود گفت: برای ماه مبارک رمضان برنامه «با هم برای هم» را داریم که در نوروز با محوریت ترویج سبک زندگی پویا روی آنتن رفت و در ماه رمضان با شعار رزمایش همدلی پیش می رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هدف این برنامه نیز گفت: امسال با دست پُری به استقبال ماه رمضان می رویم. این برنامه در راستای اهداف ستاد رزمایش همدلی سازمان صداوسیما است‌ که پیرو فرمایشات حضرت آقا درخصوص رزمایش همدلی و اینکه در این روزها هوای همدیگر را داشته باشیم تهیه و تولید شده است. هدف از ایجاد چنین رزمایشی ترویج همدلی اجتماعی و همدلی خانوادگی است که در روزهای قرنطینه هوای یکدیگر را داشته باشیم و این مضمون هم در بخش نمایشی و هم در صحبت بین مجری و مهمان و کارشناس برنامه دیده می شود.

این تهیه کننده در ادامه نیز افزود: در این روزهای قرنطینه که وضعیت اقتصادی مناسبی برای خیلی ها وجود ندارد قطعا سفره هایشان رنگ و لعاب کمتری پیدا کرده و ما تمرکزمان روی تهیه افطاری های ساده برای این افراد است.

یعقوبی ادامه داد: در این برنامه بحث همنوع دوستی و همدلی را بین اعضای خانواده ترویج دادیم و سعی کردیم ضمن صحبت درباره روابط بین فردی به بحث فیزیولوژیکی هم بپردازیم. در این بخش دو بعد روانشناسی و طب ایرانی را داریم و بخش روانشناسی، تکنیک آموزی و مهارت آموزی به عهده دکتر رضا نادری است. بخش دیگر در خصوص طب ایرانی و تغذیه در ماه رمضان یا بحث افطاری ساده در جهت سلامت بدن هست که در این بخش در خدمت دکتر محمود خدادوست هستیم.

وی همچنین با اشاره به مجری این برنامه گفت: کیمیا گیلانی مجری برنامه باهم برای هم است. مجری ما در کنار یک عروسک با نام توموشی قرار می گیرد و صحبت های مجری و عروسک نیز در جهت شعار برنامه شکل می گیرد.

به گزارش فارس، برنامه باهم برای هم روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان سبک زندگی ماه مبارک رمضان تلویزیون رزمایش همدلی باهم برای هم هم برای هم ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه قیلچ، پنجاه و هفتمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «قلیچ» به کارگردانی مصطفی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی احسان اطمینان اختصاص دارد.

این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محمد بزرگ نویسنده و منتقد سینما، احسان اطمینان تهیه‌کننده مستند و پوریا نوری کارگردان اثر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6098523 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی