Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قوچان گفت: ۲۶ دربند مغازه در ورودی شهر قوچان از مسیر فاروج برای عرضه محصولات سنتی و صنایع‌دستی این شهرستان آماده که تاکنون هشت واحد آن به متقاضیان برای فعالیت تحویل‌شده است.

به گزارش قدس آنلاین، شهردار قوچان بابیان اینکه محوطه‌ای سرپوشیده برای روز بازار و جمعه‌بازار این شهر در نظر گرفته ‌شده است، اظهار کرد: در انتهای خیابان شهید بهشتی و پایانه مسافربری قدیم این شهر، مکانی برای این منظور آماده‌سازی شده که قرار بود در ابتدای اسفندماه به بهره‌برداری برسد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلاً باقی‌مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پیشیار بیان کرد: تعدادی غرفه سرپوشیده به‌عنوان مغازه در این محل آماده‌سازی شده و خط‌کشی‌هایی نیز در محوطه برای جای‌گیری ماشین‌های توزیع میوه صورت گرفته و تنها نصب تابلوهای آن باقی‌مانده که به‌طورقطع راه‌اندازی این مکان موجب رونق آن منطقه نیز می‌شود.

وی بابیان اینکه برای عرضه صنایع‌دستی و محصولات محلی قوچان نیز ۲۶ دربند مغازه در ورودی قوچان از مسیر فاروج آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: تاکنون هشت متقاضی با مصوبه شورای شهر و حمایت‌های فرمانداری، واحدهای خود را تحویل گرفته‌اند و حتی قرار بود در نوروز نیز عرضه محصولات انجام شود که کرونا این اجازه را نداد.

منبع: فارس

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صنایع دستی محصولات محلی قوچان جمعه بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند

سعید نظری گفت: با توجه به اهمیت موضوع برای این اداره‌کل و نیز درخواست صنعتگران، این معاونت در پیگیری‌های بعمل آمده برای برقراری بیمه صنعتگران موفق شد با تمامی مشکلات موجود و تعداد بسیار زیاد متقاضی، شرایط را برای اجرای بیمه ٣٨٥ نفر از واجدان شرایط به سرانجام برساند.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: این بیمه شده‌ها در رشته‌های صنایع دستی شامل کردی‌دوزی، البسه محلی، گلیم‌بافی، کلاش‌بافی، نازک‌کاری، منبت، معرق، خراطی، مشبک، سازسازی، دف، ارغوان‌بافی و ... فعالیت دارند.

 وی بیان کرد: هنرمندان عرصه صنایع‌دستی کردستان شهره جهانی داشته و دستان هنرمند آنان آثاری را خلق می‌کند که مایه مباهات هر ایرانی است و بر ذخیره فرهنگ و هنر جهان می‌افزایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج