Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، امیرحسین طاولی گفت:‌ آماده سازی یکهزار و ۵۰۰ سبد کالا در قالب کمک مومنانه به نیت شهدای هر محله شامل اقلام اساسی همچون برنح، رب، روغن، ماکارانی، خرما، عدس و لوبیا به ارزش حدودی هر بسته پنج یلیون ریال توسط گروههای جهادی شهید محلاتی سپاه تهران بزرگ و نواحی مقاومت بسیج انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این میان ناحیه امیرالمومنین علی(ع)سپاه تهران تمامی یکهزار و ۵۰۰ ‌ سبد کالا را که خانواده های محترم و نیازمند توسط ائمه و معتمدین محل شناسایی شده بودند با حفظ کرامت و حرمت این خانواده ها در اختیار آنها قرار داد.

مسئول پایگاههای جهادی شهید محلاتی ادامه داد:‌ این اقدام مومنانه در کنار اقدامات قبلی از جمله توزیع ماسک، لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده میان شهروندان و همچنین تست و غربالگری سلامت شهروندان در محلات توسط گروههای جهادی در سطح تهران بزرگ و محله محور صورت گرفت و آماده سازی و توزیع بسته های کمک مومنانه از روز گذشته ‌شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان با تعداد وتنوع بیشتری ادامه دارد.

زنده نگهداشتن یاد شهدا


طاولی گفت:‌ هدف از این کار زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هر محله و کمک به خانواده های نیازمندی که از بیماری منحوس کرونا آسیب دیده اند و همچنین کمک به معیشت خانواده های نیازمند به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان است.

به گفته وی،‌ در مراسمی که در شهرک شهید محلاتی انجام شد سردار پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مورد اقدام خیرخواهانه سپاه و توزیع ۱۵۰ هزار بسته حمایتی میان نیازمندان شهر تهران گفت که کمک های مؤمنانه بصورت همدلی و توسط تمام مردم در حال انجام و متعلق به هیچ شخص، گروه و سازمانی نیست این کار برمی گردد به همه مردم و کسانی که در اردوگاه رهبری تعریف می‌شوند.

کمک های مومنانه در کنار تولید ماسک

احسان روزبهانی مسئول روابط عمومی ناحیه حضرت امیر المومنین علی(ع) نیز گفت:‌ در رزمایش آماده سازی یکهزار و ۵۰۰ سبد کالا و کمک های مومنانه که به همت خیرین و گروه های جهادی آماده و بسته بندی شد، فرماندهان نواحی مقاومت از جمله سرهنگ احسان خسروی فرمانده ناحیه مقاومت امیرالمومنین علی(ع) حضور داشته و پس از اجرای مراسم، گروه های جهادی اقدام به توزیع سبد های کالا بین نیازمندان کردند.

وی افزود:‌ گروههای جهادی شهرک شهید محلاتی شامل گروه های جهادی شهید اصغر پاشاپور، انصار الرسول، ‌سیده زهراحسینی، ‌هاجران، ‌شهید جلال ملک محمدی، شهید حسین قلی پور، سیدالشهدا(ع) و شهید جنگروی هستند که خدمات ارزنده ای طی مدت شیوع ویروی منحوس کرونا به شهروندان ارائه کرده اند.

روزبهانی گفت :‌ پیشتر بسیجیان ناحیه امیرالمومنین علی(ع) در جهت کمک به مردم مثل همیشه حضور پررنگ و موثری در صحنه داشته اند و با استعانت از خدای متعال و با زنده نگهداشتن یاد شهدا و روحیه جهادی خود اقدام به برپایی کارگاه های متعدد در جهت تولید ماسک، گان و بسته های غذایی جهت توزیع رایگان در بین عموم مردم و بیمارستان ها کردند که در این راستا بیش از ۳۰ هزار ماسک و گان و بسته های حمایتی تولید و در اختیار مردم عزیزمان قرار گرفته است. این کارگاه ها در شیفت های مختلف و با تمام ظرفیت مشغول به کار هستند و مثل همیشه بسیج در کنار مردم با بصیرت کشور مشغول به خدمت است که امیدواریم که این کار جهادی و معنوی مورد قبول درگاه حق تعالی واقع شود.

ایرنا

انتهای پیام/

20 / 20 کمک مومنانه مسئول گروه‌های جهادی شهید محلاتی گروه‌های جهادی امیرحسین طاولی ناحیه امیرالمومنین علی(ع)سپاه تهران زنده نگهداشتن یاد شهدا تولید ماسک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کمک مومنانه گروه های جهادی زنده نگهداشتن یاد شهدا تولید ماسک امیرالمومنین علی ع زنده نگهداشتن یاد گروه های جهادی سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه گیلان و در آستان امامزادگان امیر حیدر و امیر احمد امیربنده رودسر اظهار کرد: با اجرای این طرح یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۷۳ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی از درآمد موقوفات، نذورات بقعه متبرکه و کمک خیرین تهیه شده است، افزود: در جریان این مراسم ۳۱۳ بسته معیتشی به ارزش ۱۵۷ میلیون از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و مؤسسات حمایتی در جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: در جریان برگزاری این طرح کمک هزینه ترک اعتیاد به ارزش ۱۱ میلیون تومان برای ۱۱ نفر و کمک هزینه درمان و خرید دارو به ارزش ۲۴ میلیون تومان برای ۱۹ نفر از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ماه امسال بوده است.

وی اضافه کرد: در طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی از جمله یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.

تدینی گفت: کمک به تعمیرات خانه نیازمندان به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، کمک هزینه تأمین وسایل منزل برای نیازمندان به مبلغ ۸۷ میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم از محل درآمد موقوفات، نذورات بقاع متبرکه و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

کد خبر 6095116

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین