Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:44:48 GMT

حرمت شکنان روزه در ماه رمضان برخورد قانونی می شوند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۹۵۵۵

حرمت شکنان روزه در ماه رمضان برخورد قانونی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انتظامی آذربایجان غربی، روابط عمومی انتظامی آذربایجان غربی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از هر گونه تظاهر به روزه خواری و پوشش‌های نامتعارف در واحدهای صنفی و اماکن عمومی که برابر دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مجاز به فعالیت هستند خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت حرمت این ماه مبارک از سرو غذاهای سرد و گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و جلوی واحدهای صنفی خودداری شود، افزوده شده است، از رانندگان وسایل نقلیه عمومی انتظار می‌رود با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی مداوم خودروها از هرگونه تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودور و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه آمده است، با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آن دسته از واحدهایی که دارای مجوز فعالیت در ماه رمضان هستند فعالیت آنان صرفاً بصورت بیرون بر و پیکی بوده و باید از هر گونه خدمات مراجعه و تجمع حضوری اکیداً خودداری شود.

اطلاعیه انتظامی آذربایحان غربی می‌افزاید، درصورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با بازگشایی مراکز پذیرایی عمومی از جمله رستوران‌ها، سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها فعالیت اماکن یاد شده از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

در بخش دیگر این اطلاعیه افزوده شده است، از همه شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه جرایم و تخلف مربوط به عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و توصیه‌های بهداشت فردی و اجتماعی در تمام واحدهای صنفی و اماکن عمومی مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۲۱۸۲۱۲۵۹ و یا نزدیکترین مرکز نیروی انتظامی اطلاع دهند.

کد خبر 4908776

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ماه مبارك رمضان روزه خواری ویروس کرونا بوشهر شیراز ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ایلام قزوین کمک به نیازمندان ستاد مقابله با کرونا بیرجند شهرکرد بارش باران جهش تولید گرگان ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از مرگ راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در محور دهدشت-بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمد موسوی از جان باختن راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان، نیروهای امدادی، مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با برخورد به سپر عقب کامیون جلویی واژگون شده است که بر اثر این حادثه به علت نامعلومی راکب موتورسیکلت به‌شدت مجروح شد و پس از انتقال به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 751397

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • ابزارهای قانونی برخورد با اخلالگران بازار مسکن تدوین شد
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم