Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: آموزش تعطیل نیست.

وی ادامه داد: در مناطقی که به اینترنت یا ابزار استفاده از شبکه شاد دسترسی ندارند، علاوه بر ارسال بسته‌های آموزشی و ارتباط تلفنی، معلمان عزیز با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مشغول رفع اشکال دانش آموزان هستند؛ معلم فداکار خسته نباشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه شاد برای آموزش مجازی دانش‌آموزان از ۲۱ فروردین ایجاد شده است و تاکنون ۹ میلیون دانش‌آموز، این سامانه را نصب کردند. این در حالی است که حدود ۱۵ میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور تحصیل می‌کنند.

گلایه های متعددی درخصوص شبکه «شاد» وجود دارد که می‌توان به هزینه اینترنت، کندی اینترنت، کندی سامانه شاد و نداشتن تلفن همراه در برخی خانواده‌ها اشاره کرد.

کد خبر 504615 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش كرونا در ايران فاصله‌گذاری اجتماعی دانش آموز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش كرونا در ايران فاصله گذاری اجتماعی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم