Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال صبح امروز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ماه مبارک رمضان، روز قدس، ۱۴ و ۱۵ خرداد که به منظور هم اندیشی جهت اجرای برنامه های جایگزین برگزار شد، اظهار داشت: امروز با توجه به شرایط ویژه کشور, ویروس کرونا در مباحث اقتصادی, سیاسی, فرهنگی و غیره تاثیر بسیاری داشته و در همین راستا باید تصمیمات خاصی تدوین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ایام مردم خوب پای کار آمدند و ماموستاها و روحانیون همکاری خوبی با ستاد مبارزه با کرونا داشتند و انتظار می رود همچنان نیز مانند گذشته باید پای کار باشند تا مشکلات در حوزه کرونا ویروس افزایش نیابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: در راستای برگزاری مراسم های جایگزین در روزهای ملی و مذهبی پیش رو باید در راستای برنامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس پیش رفت.

خوش اقبال یادآور شد: در این ایام خوشبختانه تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان کردستان برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده بود و بدون شک با همراهی و همدلی مردم کرونا را نیز شکست خواهیم داد.

وی بیان کرد: هم اکنون همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها با وحدت و انسجام، تمام امکانات را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده اند و شبانه روز در حال خدمات رسانی هستند.

کد خبر 4908784

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان روز قدس سالروز رحلت امام ویروس کرونا بوشهر شیراز ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ایلام قزوین کمک به نیازمندان ستاد مقابله با کرونا بیرجند شهرکرد بارش باران جهش تولید گرگان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد