Web Analytics Made Easy - Statcounter

نلسون سمدو که در روزهای اخیر موردتوجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته توسط باشگاه بارسلونا قیمت گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ نلسون سمدو به یکی گزینه‌های مدافع راست برخی تیم‌ها نظیر اتلتیکومادرید٬ منچسترسیتی و اینترمیلان بدل شده است.

اولویت باشگاه بارسلونا حفظ ستاره پرتغالی خود است ولی خورخه مندس٬ مدیربرنامه مشهور او می‌خواهد سمدو را به بیرون از بارسلونا هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از دیارو اسپورت٬ هفته گذشته تمدید قرارداد سمدو و باشگاه بارسلونا به سرانجام نرسید و این بازیکن هشدار داد که در صورت بازی نکردن کافی در ترکیب اصلی بارسلونا این تیم را ترک می‌کند. قرارداد وی تا ۲۰۲۲ است ولی خورخه مندس معتقد است که وی در تیمی دیگر می‌تواند مرتباٌ حضور داشته باشد.

بارسلونا نیز ارزش ۴۵ میلیون یورو را برای مدافع راست خود تخمین زده است و باید دید چه اتفاقی برای وی رخ می‌دهد.

سمدو تابستان ۲۰۱۷ از بنفیکا با ۳۵ میلیون یورو به بارسلونا آمد و در کنار سرخیو روبرتو به مدافعان راست آبی‌اناری‌ها بدل شدند.

ستاره پرتغالی در کنار کارلس آلنیا به یکی از گزینه‌های بارسلونا و اینترمیلان بر سر لائوتارو مارتینز بدل شده است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا نلسون سمدو قیمت مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد

۳۸ میلیون یورو و ۰ دقیقه بازی در سری آ.

ماتیا کالدارا مدافع ۲۹ ساله ایتالیایی به زودی هم زمان با پایان یافتن قرارداد خود به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا می شود.

کالدارا در تابستان ۲۰۱۹ با مبلغی در حدود ۳۸ میلیون یورو از یوونتوس به میلان پیوست (معاوضه با بونوچی) اما دوران حضور او در پیراهن روسونری بسیار ناامیدکننده بود، بطوریکه می توان کالدارا را بدترین خرید تاریخ میلان دانست. او هرگز برای میلان در سری آ به میدان نرفت و طی این سال ها فقط ۲ بازی در کوپا ایتالیا و لیگ اروپا برای این مدافع با پیراهن روسونری ثبت شده است. مصدومیت های پیاپی عملا دوران حرفه ای کالدارا را تحت تاثیر قرار داد. او در این مدت به طور قرضی برای آتالانتا، اسپتزیا و ونتزیا به میدان رفت. نام کالدارا در لیست پیولی برای فصل جاری دیده می شد اما حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به او نرسید.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)