Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:43:53 GMT

۳۲ هزار محتوای آموزشی ویژه نوآموزان در البرز تولید شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۰۳۰۶

۳۲ هزار محتوای آموزشی ویژه نوآموزان در البرز تولید شد

محرمعلی الهویی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه این محتوای آموزشی توسط مربیان پیش دبستانی استان تولید شده است، اظهارداشت: به دلیل تعطیلی مراکز پیش دبستانی ومدارس به علت شیوع بیماری کرونا این اقدام مهم آموزشی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت دوره پیش دبستانی، تداوم آموزش ها ازطریق فضای مجازی به صورت گسترده دراستان البرز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهویی بیان داشت: این محتواهای آموزشی با رعایت اصول یادگیری و براساس شیوه آموزش دیداری – شنیداری تهیه و درحال بارگذاری برای نوآموزان دوره پیش دبستانی در البرز است.

وی با بیان اینکه این دوره تاثیر ونقش زیادی درتربیت کودکان دارد، اضافه کرد: دوره پیش دبستانی زمینه ساز فرصت‌های برابردر یادگیری است.

الهویی تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۱۰۶ نوآموز در استان البرز زیر پوشش برنامه های متنوع آموزشی، تربیتی و مهارتی قراردارند.

وی عنوان کرد: مسوولیت آموزش نوآموزان البرزی را ۹۰۰ مربی مجرب وخلاق برعهده دارد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برای نوآموزان این استان ۸۹۶ کلاس درس در ۶۷۱ مرکز تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: همت و مسئولیت پذیری مربیان پیش دبستانی و آموزگاران پایه های مختلف ابتدایی نشان داد گرچه مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است اما امور آموزشی و تربیتی دانش آموزان درفضای مجازی جریان و ادامه دارد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که نیمی از آن در مدارس ابتدایی تحصیل می کند.

برچسب‌ها پیش دبستانی البرز فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیش دبستانی البرز فرهنگیان پیش دبستانی البرز فرهنگیان پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان