Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@11:19:22 GMT

مالدینی : من بزرگترین بازنده تاریخ فوتبال هستم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۰۳۹۴

مالدینی : من بزرگترین بازنده تاریخ فوتبال هستم

پائولو مالدینی گفت: کدام بازی ها، بیشتر مرا آزرده خاطر می کند؟ بهتر است بگوییم من بزرگترین بازنده تاریخ فوتبال هستم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پائولو مالدینی از طریق لایو اینستاگرام، گفتگویی با کریستین ویری داشت. او در این گفتگو، خود را بزرگترین بازنده تاریخ فوتبال جهان دانست. اسطوره میلان گفت:

کدام بازی ها، بیشتر مرا آزرده خاطر می کند؟ بهتر است بگوییم من بزرگترین بازنده تاریخ فوتبال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام های زیادی بردم اما ۳ فینال لیگ قهرمانان اروپا [مقابل مارسی، آژاکس و لیورپول]، یک سوپرجام اروپا، ۳ فینال جام باشگاهی بین قاره ای (فرمت قبلی جام باشگاه های جهان)، یک فینال [۱۹۹۴] و یک نیمه نهایی جام جهانی [۱۹۹۰] و یک فینال یورو [۲۰۰۰] را باختم.

او ادامه داد:

باید بگویم خوش شانس بودم که موفقیت های زیادی کسب کردم. این شکست ها هم بخشی از بازی فوتبال است و آنها را می پذیرم. در تیم ملی شانس های زیادی برای موفقیت داشتم. سال ۲۰۰۶ لیپی برای بازگشت به تیم ملی با من تماس گرفت اما روی حرفم ماندم. وقتی ایتالیا قهرمان جام جهانی آلمان شد، به خودم گفتم “مشکلی نیست؛ بدشانس هستم.”

مالدینی ۲۵ جام معتبر با میلان فتح کرد. ۵ جام لیگ قهرمانان اروپا، ۷ اسکودتو و یک کوپا ایتالیا از مهم ترین افتخارات او محسوب می شوند. مالدینی همچنین در بخش دیگری از گفتگو با ویری تایید کرد هرگز به ترک میلان فکر نکرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پائولو مالدینی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که مقابل پرسپولیس در نیمه اول با دو گل بازنده شده بود، در نیمه دوم شرایط بسیار بهتری داشت. تعویض‌هایی که مجتبی حسینی سرمربی اراکی‌ها داشت، باعث شد تا این تیم هجومی‌تر شود و در نهایت در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشاند.

اراکی‌ها در دقیقه 84 که حملات‌شان به اوج رسیده بود، توانستند گل اول را توسط مهدی لیموچی به زیبایی وارد دروازه حریف کنند و در وقت‌های اضافی نیمه دوم گل دوم را زدند. در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافی بازی شروین بزرگ یکی از بازیکنان تعویضی آلومینیوم بازی را با ضربه‌ای دقیق به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه زیبایی گل‌های لیموچی و بزرگ بود؛ دو مهاجم باتجربه و تکنیکی آلومینیوم با شوت‌هایی دیدنی از فاصله‌ای نه چندان نزدیک توپ را به تور چسابدند و باعث شدند تا رفیعی گلر پرسپولیس فقط مسیر توپ را تماشا کند.

کامبک تماشایی آلومینیوم چند ثانیه مانده به سوت پایان باعث شد تا بازی به وقت‌های اضافه برود و اراکی‌ها در طول 90 دقیقه بازنده نباشند.

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری در تاریخ