Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،احمد روشن زاده رییس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه گفت : مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه متاسفانه از زیرساخت‌های لازم برخوردار نیست و همین موضوع باعث شده عملکرد ورزشکاران ما برای تمرین و آماده‌سازی تحت تاثیر قرار گیرد.

او گفت : زمانی که وارد این مجموعه ورزشی تازه ساز می‌شویم چشمانمان اول به چمن و سپس پیست آن می‌افتد که هرکسی را به یاد فوتبال و دو و میدانی می‌اندازد، اما متاسفانه هیات ما کمترین سهم را از این مجموعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن زاده گفت: در این مجموعه یک اتاق ۱۰ متری به هیات دو و میدانی اختصاص پیدا کرده که آن هم تازه زمانی که مسابقه فوتبال در آن برگزار می‌شود از ما می‌خواهند اتاق را برای تیم‌هایی که مسابقه دارند خالی کنیم.

رییس هیات دو و میدانی کرمانشاه افزود: این مجموعه ورزشی را به محلی برای حضور اکثر هیات‌های ورزشی کرده اند که عملا فعالیت و رشته آن‌ها هیچ سنخیتی با این مجموعه ندارند و تمرین و مسابقات خود را در محل دیگری برگزار می‌کنند.

او گفت: دو و میدانی کرمانشاه به واسطه حضور قهرمانان زیادی که دارد در کشور مطرح است و شایسته آن‌ها نیست در مکانی تمرین کنند که از حداقل امکانات و زیرساخت‌ها برخوردار باشد.

روشن زاده افزود: اگر می‌خواهیم موفقیت‌های قهرمانان دو و میدانی کار کرمانشاه ادامه پیدا کند باید شرایط بهتری برای آن‌ها فراهم و حداقل امکانات را در اختیارشان قرار دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی سالن ورزشی رقابت های کشوری مجموعه ورزشی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر