Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی بقیه الله (عج) قزوین گفت: در رزمایش کمک مومنانه ۴۷ هزار ماسک از سوی بسیج دانشجویی استان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

قاسمی مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی بقیه الله (عج) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور لذت خوشی فرارسیدن سال نو را از مردم ما گرفته است، ولی دیدن این همدلی و وحدت و تلاش بی وقفه و مجاهدانه و داوطلبانه مردم برای رفع این بحران، شیرینی دل نشین تری را برای ما بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی مطرح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه فنی بقیةالله، مثل کارگاه‌های مجهز به ابزارآلات خیاطی، رشته‌های فنی مرتبط به خیاطی و دوزندگی، حضور دانشجویان متخصص، جوان، پرانگیزه، جهادی و انقلابی، وخلا کمبود ماسک و لباس‌های کادر پزشکی در سطح کشور که باعث تشدید بار روانی منفی ایجاد شده در جامعه میشد، تصمیم گرفتیم به مدد حضرت بقیةالله، از ظرفیت موجود درراستای حل مشکل و مسئله بوجود آمده استفاده کنیم.

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی بقیه الله (عج) قزوین افزود: باهمکاری ناحیه بسیج دانشجویی استان و مسئولین دانشگاه همه نیازمندی‌ها برای تشکیل کارگاه تولید ماسک و لباس پزشکی فراهم شد و همچنین با استقبال خوب دانشجویان بسیجی سراسر دانشگاه‌های استان وخانم‌های جهادگر سطح استان توا نستیم از ۲۴ اسفند ماه کار تولید ماسک را در کارگاه شروع کنیم و حتی در روز تحویل سال نو نیز کار تولید ماسک را تعطیل نکردیم تا کمبود ماسک در کشور را جبران کنیم.
وی با اشاره به اهمیت رعایت موارد بهداشتی و اولویت قراردادن حفظ سلامت افراد حاضر در کارگاه گفت: ترجیح ما بر حداقل تجمع افراد در کارگاه بوده است و حدودا ۸۰ نفر خیاط بسیجی ثابت در شیفت‌های مختلف در طی روز از ساعت هشت صبح تا هشت شب در کارگاه‌های تولیدی مجزا، ضدعفونی شده و با لحاظ همه موارد بهداشتی حضور دارند.

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی بقیه الله (عج) قزوین اظهار کرد: ماسک‌ها و روند تولید ماسک‌ها از سوی کارشناسان بهداشت و درمان تایید شده است و همواره مورد نظارت بازرسان است و روزانه در هنگام شروع به کار کارگاه از افراد حاضر تست تب سنجی به عمل می‌آید.

وی در ادامه گفت: با تلاش جهاد گران الحمدالله با پیشرفت خوبی که در تولید ماسک دست یافتیم و تا به امروز سه نوع مختلف از انواع ماسک در کارگاه تولید شده است و تا به این لحظه بیش از ۱۳۷ هزار ماسک توسط جهادگران بسیجی حاضر در این کارگاه به تولید رسیده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: تا روز نیمه شعبان ۹۰ هزار ماسک رایگان در اختیار کادر درمان و بین نیازمندان استان توزیع شده است و در رزمایش سراسری کمک مومنانه نیز ۴۷ هزار ماسک رایگان از سوی بسیج دانشجویی استان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی بقیه الله عج قزوین در پایان گفت: خدارو شاکریم که فرصتی فراهم شد تا ذره‌ای از فداکاری‌های شهدا را جبران کنیم. ما امید داریم هرچه سریعتر کارمان خاتمه پیدا کنه و سایه شوم این ویروس منحوس از سر کشور ما برداشته شود، ولی تا زمانی که خطری سلامت روانی و جسمی مردم عزیزمان را تهدید میکند پای کار هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی رزمایش کمک مومنانه تولید ماسک تولید ماسک هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا