Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتشپاد محمدرضا بیاناتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۰ درصد از تماس های شهروندان همدانی با سازمان آتش نشانی مزاحمت تلفنی است.

وی با اشاره به پیامدهای این رفتار ناشایست گفت: براساس قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و مجازات های بازدارنده، هرگاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه های مخابراتی دیگر برای اشخاص حقیقی یا حقوقی ایجاد مزاحمت کند، به مجازات حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد و این مجازات شامل مزاحمان ۱۲۵ نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی افزود: همچنین در یک هفته اخیر شهروندان همدانی نزدیک به سه هزار بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند که حجم وسیع تماس ها مزاحمت تلفنی بود.

وی اضافه کرد: ۴۳ اطفای حریق و امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در یک هفته اخیر بود که منجر به نجات ۱۲ تن شد.

وی با اشاره به اوج تماس های مردمی با سامانه ۱۲۵ در ۲۴ ساعت اخیر گفت: شهروندان همدانی طی این مدت ۶۸۰ مرتبه با سامانه تماس برقرار کردند که از این تعداد ۱۶ مورد منجر به عملیات شد.

وی با بیان اینکه ۲۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شد، گفت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان آتش نشانی همدان است، ارایه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است به نحوی که مردم بتوانند از لحاظ روانی خود و دیگران را با کنترل سطح استرس مدیریت کنند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: همچنین با این اقدام، شهروندان می توانند تا زمان حضور نیروهای آتش نشانی، اقدام های اولیه امدادی را انجام دهند.

برچسب‌ها شهرداری همدان آتش‌نشانی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان آتش نشانی همدان شهرداری همدان آتش نشانی همدان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی

به گزارش همشهری آنلاین، صبح دیروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

کد خبر 849635 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها