Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:01:24 GMT

بازگشایی تدریجی موزه‌های برلین

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۰۸۰۶

بازگشایی تدریجی موزه‌های برلین

موزه‌های «برلین» از اوایل ماه «می» و با رعایت نکات بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نت نیوز، همچنان که مقام‌های آلمان قوانین قرنطینه در این کشور را کاهش می‌دهند، موزه‌ها و مراکز یابود «برلین» نیز مشروط به رعایت قوانین سختگیرانه‌ جدید، اجازه بازگشایی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، موزه‌های «برلین» که شامل ۱۷۰ موزه و موسسه دولتی و خصوصی می‌شوند، از تاریخ چهارم ماه «می» فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

پیش‌ از اعلام این تصمیم، نشانه‌های کوچکی از زندگی دوباره حوزه فرهنگی در این کشور دیده می‌شد. در نزدیکی ایالت «براندبورگ»، مردم بازدید از برخی از موزه‌های کوچک را آغاز کرده‌اند. همچنین روز بیستم آوریل، برخی از گالری‌های «برلین» نیز با وضع قوانین پیشگیرانه همچون لزوم استفاده ماسک برای بازدیدکننگان و بازه زمانی محدود بازدید، به طور تدریجی فعالیت خود را دوباره آغاز کردند.

انجمن موزه‌های آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با بازگشایی تدریجی و سازمان‌دهی‌شده موزه‌ها می‌توانیم با روندی آرام اما مطمئن به شرایط عادی پیشین بازگردیم.»

این انجمن نکات پیشگیرانه‌ای همچون نصب شیشه در باجه بلیت‌فروشی، ضدعفونی کارکنان، پاک‌سازی مکرر گالری‌ها و موزه‌ها، کم کردن شمار بازدیدکنندگان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را پیشنهاد کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در جهان موزه برلین موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تلاش برای شاد کردن کودکان غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از غزه، مهدکودک سراج الاقصی در شمال نوار غزه با وجود تخریب ساختمان آن و مشکلات ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی، فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود را، دوباره آغاز کرد.

در این هفت ماه، فعالیت های آموزشی در مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه ها متوقف شده بود. در حالی که کودکان غزه شاهد مصیبت های جنگ، ویرانی و حملات گسترده هستند و دچار اختلالات روحی شده اند، این مهدکودک بر آغاز مجدد فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود برای کودکان اصرار دارد.

 

اظهارات:
مصاحبه ها
مربی مهد کودک
کودک

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • پولشویی
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»