Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@08:18:58 GMT

نقش گارانتی در انتخاب خرید تخته وایت برد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۰۲۹

نقش گارانتی در انتخاب خرید تخته وایت برد

امروزه با نیاز بسیاری از مراکز آموزشی به تخته وایت برد تولید کنندگان زیادی را به سمت تولید وایت برد سوق داده و این امر باعث نوسانات و اختلاف قیمت ها در بازار شده است ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ امروزه با نیاز بسیاری از مراکز آموزشی به تخته وایت برد تولید کنندگان زیادی را به سمت تولید وایت برد سوق داده و این امر باعث نوسانات و اختلاف قیمت ها در بازار شده است و در واقع یک مشتری وایت برد که اطلاعات زیادی درباره نوع کیفیت -نوع صفحه -نوع زهوار-نوع متریال بکار رفته و از همه مهمتر نوع گارانتی و یا وارانتی محصول ندارند دچار سردرگمی بیشتر و بیشتر می‌شوند تا جایی که حتی نمی‌توانند تصمیم درست و انتخاب درست از یک شرکت و یا تولیدی وایت برد را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع از این همه اختلاف قیمت در یک محصول شگفت زده شده و نمیدانند گران تر را انتخاب کنند یا ارزان تر را. چون که شرکتی که تخته وایت بردشان گران تر است از بی کیفیا بودن رقیب می‌گوید و شرکتی که ارزان تر است از گران فروش بودن و دلال بودن رقیب.در اینجاست که اکثرا دل به دریا زده و یا شانسی و یا از طرز و لحن صحبت یک فروشنده یکی را انتخاب کرده و خرید میکنند و برخی هم میان و از شرکتی که حد وسط قیمت و کیفیت را اعلام کرده خریدشان را انجام میدهند.

 

ولی اغلب‌ انتخاب ها به انتخاب درست تبدیل نمیشود چرا؟  و چکار باید کرد تا بتوان یک وایت برد با کیفیت خوب همراه با قیمت مناسب پیدا کرد؟

 

اولین و بهترین پیشنهاد ما به شما خرید حضوری از دفتر و یا نمایشگاه های فروش وایت برد و وایت برد شیشه ای است چون شما با حضور خود از نزدیک میتوانید کیفیت ها مقایسه کنید و همچنین سوالات بیشتری از مسئولان مربوطه بپرسید و مهم تر از آن با یک خرید حضوری شما میتوانید اعتبار شرکت مربوطه را از نزدیک لمس کنید یا حداقل از فروشگاه های اینترنتی که برخا اصلا معتبر نیستند و در واقع دلال هستند خرید نکرده باشید.

دیگر راه خرید با اطمینان بالا خرید از شرکت هایی است که علاوه بر معتبر بودن وارانتی یا همان گارانتی به همراه تخته وایت برد و همچنین وایت برد شیشه ای ارائه میدهند و این گارانتی را همراه با یک کارت طلایی 1 ساله تا چند ساله به همراه تاریخ دقیق شروع و خاتمه و همچنین شماره فاکتور وایت برد به همراه مهر که با سربرگ شرکت هم نام باشد( در واقع گاراتنی معتبر)

این راه نیز بسیار ریسک خرید وایت برد و ضریب اشتباه شما را پایین می‌آورد.

راه سوم و در واقع مطمئن ترین روش خرید اینترنتی تخته وایت برد به روش حمل و نصب رایگان و تسویه کامل وایت برد پس از تایید شما و نصب کامل بر روی دیوار و یا پایه مربوطه است.

شرکت هایی که از مشتری بیانیه و یا تسویه کامل فاکتور قبل ارسال را به محل را طلب نمیکنند در واقع به کار خود و کیفیت وایت برد و یا وایت برد شیشه ای خود اطمینان کامل دارند و فروشگاه های اینترنتی که از مشتریان تسویه کامل قبل ارسال به هر بهانه درخواست میکنند مانند اینکه مثلا باید با حسابداری تسویه و سپس از انبار خارج کنند تخته وایت را و یا هر بهانه دیگر،  به هیچ وجه فریب این دسته را نخورید...

مسئله دیگر در مورد خرید تخته وایت برد شیشه ای است که برخی مشتریان بنا به اینکه همگی دارای کیفیت هستند مرتکب اشتباه میشوند.

دقیقا اشتباه همینجاست چون خرید وایت برد شیشه ای به مراتب سخت تر از یک تخته وایت برد مغناطیسی است چرا؟

به این دلیل که کیفیت شیشه بکار رفته در وایت برد شیشه ای و همچنین قطر آن و سکوریت بودن یا نبودن و از همه مهم تر کیفیت رنگ بکار رفته در پشت کار بسیار بسیار مهم بوده و برخی سودجویان حتی برای سود بیشتر با جان کاربر بازی کرده این خطر شامل حال تمامی خریداران است پس حتما و حتما اگر قصد خرید یک وایت برد شیشه ای را دارید وسواس بیشتری بخرج دهید و حتما بحث گاراتنی در این محصول را جدی بگیرید.درآخر امیدواریم بهتر خرید را داشته و بتوانید یک وایت برد مغناطیسی و یا وایت برد شیشه مناسب محیط آموزشی خود خریداری کنید.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخته وایت برد وایت برد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبرداد.

بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی در کشور گفت: از چهارم اردیبهشت ماه تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آبگرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درپی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، گفت: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری داده شده و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند. همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این ماموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ٢٥ تخته چادر، ٤٢١ تخته پتو، ٢٤٦ تخته موکت، ٥٩١ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ٣٥٦ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • ۲۶۰۰ نفر در سیل گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی