Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@12:13:06 GMT

قائم مقام شهرخودرو: امیدواریم عدالت رعایت شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۰۸۱

قائم مقام شهرخودرو: امیدواریم عدالت رعایت شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس وحید علیپور با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اول از همه امیدوارم هر چه سریعتر سایه این ویروس منحوس از سر همه مردم کم شود. با توجه به تعطیلی مسابقات،کادر فنی شهرخودرو از روز اول برنامه تمرینات بازیکنان را به صورت مجازی در پیش گرفت و این شرایط تا همین امروز هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: البته این تعطیلی طولانی مدت، زمان مناسبی لازم دارد تا بازیکنان به فرم بازی های خود برسند. ما همچنان منتظر هستیم تا زمان شروع تمرینات به ما اعلام شود هر چند که از گوشه و کنار می شنویم که بازی‌ها قرار است از خردادماه آغاز شود اما هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی نه درباره شروع لیگ و نه در خصوص آغاز تمرینات زمانی را اعلام نکرده است و این برنامه ریزی های همه تیم ها را مشکل تر می کند.

علیپور یادآور شد: به هر شکل ما تابع تصمیم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا و اعلام سازمان لیگ هستیم تا برای شروع احتمالی مسابقات برنامه ریزی کنیم هر چند که کار برای تیم هایی مثل شهرخودرو که باید در آسیا هم بازی کنند سخت تر می شود چون فشردگی بازی ها خیلی زیاد می شود.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو همچنین در خصوص نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: نتیجه این بازی در امتیازات سایر تیم ها و شرایطشان در جدول بسیار تعیین کننده و مهم است. این طور که عنوان می شود کمیته استیناف ظرف امروز یا فردا قرار است رای خود را در خصوص این بازی صادر کند. ما در باشگاه شهرخودرو امیدواریم حق رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته استیناف باید شرایط سایر تیم ها در جدول را در حکم خود لحاظ کند و ما خارج از اینکه از اتفاقات عدم برگزاری بازی مطلع نیستیم اما دوست داریم تا حق رعایت شود. تصور من این است که سایر تیم های دیگر نیز به دنبال برگزاری این مسابقه هستند چرا که برگزاری مسابقه شرایط جوانمردانه تری را در پیش خواهد داشت. قطعا کمیته استیناف همه این مسایل را لحاظ خواهد کرد تا حقی از هیچ تیمی ضایع نگردد.

افشین پیروانی بعد از جلسه استتیناف: فقط قانون باید اجرا شود کد خبر 504689

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید

الحوثی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید؛ چه به لحاظ تعداد، تنوع و کیفیت.

سخنان الحوثی ساعاتی پس از انتشار لحظه حمله پهپادی نیرو‌های مسلح یمن به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) صورت می‌گیرد.

 این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد دیروز سه شنبه هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین‌های اشغالی و با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم