Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@11:05:12 GMT

تصاویر فاش شده از اتومبیل‌های جدید شرکت فورد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۱۳۰

تصاویر فاش شده از اتومبیل‌های جدید شرکت فورد

به گزارش اکوفارس، چند روز گذشته اتفاق قابل توجهی برای طرفداران خودرو‌های شرکت فورد به وقوع پیوست. ظاهرا اخیرا یک شخص توانسته است تا تصاویری را از اتومبیل شاسی‌بلند Ford Bronco به دست آورد و آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کرد. تصاویر نشانگر این اتومبیل شاسی‌بلند در دو مدل دو در و چهار در هستند. گفتنی است این تصاویر ابتدا در حساب کاربری یک شخص در فیسبوک منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار تصاویر فاش شده از خودرو‌های جدید شرکت فورد

اتومبیل Ford Bronco در فاش شدن تصاویر تنها نبود، در همان روز نیز تصاویری از مدل Ford Bronco Sport منتشر شد، اما این بار عکس‌های لو رفته از منبع متفاوتی و در حساب کاربری اینستاگرام شخص دیگری انتشار پیدا کرد. گفتنی است که این تصاویر در حالی فاش شده‌اند که هنوز چند هفته تا زمان معرفی رسمی اتومبیل‌ها از سوی شرکت فورد باقی مانده است.

البته انتظار می‌رود که معرفی خودروی Ford Bronco در اواخر ماه جاری به جهان و طرفداران شرکت فورد معرفی شود. در حالی که اتومبیل جوان پسندانه‌تر Ford Bronco Sport باید برای معرفی در آمریکا تا ماه آپریل صبر پیشه کند. با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی اتومبیل‌های شرکت فورد خبری از کم شدن شایعات وجود ندارد و در واقع این امر باعث شده تا شایعات افزایش پیدا کنند.

بر اساس اطلاعات غیر رسمی منتشر شده، اتومبیل Ford Bronco به احتمال زیاد از یک موتور ۲.۳ لیتری توربوشارژ I4 بهره‌مند خواهد بود و احتمال می‌رود که یک نمونه هیبریدی نیز از این اتومبیل ساخته شود. همچنین منابع مختلف و تحلیلگران معتقدند که سیستم انتقال قدرت ۱۰ سرعته اتوماتیک مدلی است که انتظار می‌رود بر روی خودرو قرار گیرد. با این حال برخی معتقدند نمونه‌ای با سیستم هفت سرعته دستی نیز در گزینه‌های احتمالی شرکت سازنده قرار داد.

در بین این شایعات، امکان قابل حذف بودن در‌ها و سقف از همه قابل باورتر به نظر می‌آند. در حالی که مدل Ford Bronco قرار است از پلتفرم بدنه بر روی قالب برخوردار شود، اما مدل اسپرت این اتومبیل قرار شده تا از ساختار پلتفرمی خودرو‌های دیگر شرکت فورد بهره‌مند شود. گفتنی است با این که تصاویر منتشر شده به نظر بسیار معتبر می‌آیند، اما شرکت فورد از تایید صحت آن‌ها خودداری کرده و سخنگوی این شرکت درباره موضوع گفته است که آن‌ها سخنی درباره مشخصات اتومبیل‌های آینده شرکت به صورت غیر رسمی مطرح نخواهند کرد.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اتومبیل ها شرکت فورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟