Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@06:56:53 GMT

چین تیمی شامل متخصصان پزشکی عازم کره شمالی کرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۱۶۳

چین تیمی شامل متخصصان پزشکی عازم کره شمالی کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، برخی گزارش‌ها حاکی است چین تیمی از کارشناسان که در میان آنها متخصصان پزشکی هم حضور دارد را برای ارائه پاره‌ای مشورت‌ها درباره «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی روانه این کشور کرده است.  

خبرگزاری رویترز این مطلب را به نقل از سه منبع مطلع که اشاره‌ای به نام آنها نشده نقل کرده و نوشته سفر این تیم در بحبوحه انتشار گزارش‌های ضد و نقیض درباره سلامت رهبر کره شمالی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وجود این خبرگزاری نوشته نمی‌تواند مستقیماً مشخص کند سفر این گروه از کارشناسان حاوی چه دلالت‌هایی در خصوص سلامت رهبر کره شمالی است. 

دو نفر از منابع مورد استناد رویترز می‌گویند هیئتی به سرپرستی یکی از اعضای ارشد «اداره ارتباطات بین‌المللی حزب کمونیست چین» پنجشنبه پکن را به مقصد کره شمالی ترک کرده‌اند. این اداره اصلی‌ترین سازمانی است که وظیفه تعامل با کره شمالی را بر عهده دارد.

برخی منابع خبری در روزهای گذشته مدعی شده‌اند کیم جونگ اون به بیماری قلبی-عروقی مبتلا شده و تحت درمان قرار دارد. رسانه‌های کره جنوبی این ادعا را رد کرده‌اند. 

خبرگزاری رویترز هم به نقل از منابع دولت کره جنوبی و یک مقام چینی در اداره ارتباطات بین‌المللی این کشور ادعاها درباره وخیم بودن وضعیت سلامت رهبر کره شمالی را تکذیب کرده است. مقام‌های کره جنوبی گفته‌اند هیچ نشانه‌ای از فعالیت‌های غیرمعمول در کره شمالی کشف نکرده‌اند. 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پکن چین سلامت کره شمالی کمونیست رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

بنابراین گزارش، بارزانی پیش از این با رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان نیز دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس