Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جریان سفر به شهرستان گتوند و شوشتر اظهار کرد: در این سفر مشکلات آیلند و زیرگذر شهر شهید شرافت شوشتر مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل این مشکل به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرکل راه و شهرسازی استان داده شد و امیدوار هستیم شاهد آغاز اجرای این پروژه ها در سال جاری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به بازدید از مجتمع کشت و صنعت شهید باغبانی گتوند، افزود: این مجتمع جزء پادگان هایی بود که از طرف استانداری به شرکت نصر میثاق واگذارد شد و در آن کشت گندم، کلزا، پروش زنبور عسل و دامداری انجام می شود.

استاندار خوزستان از افتتاح ۵ هکتار گلخانه در این مجتمع تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: پروژه احداث گلخانه در این مجتمع ۵۰ هکتار است که باید تا سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

شریعتی ادامه داد: ۲۵ هکتار از این میزان تا پایان سال ۱۴۰۰ احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجتمع کشت و صنعت شهید باغبانی گتوند افزایش تعداد دام از یک هزار رأس به ۲ هزار رأس تا پایان سال جاری، کشت نخیلات و درختان مورد استفاده در صنعت چوب را در دستور کار خود دارد، ادامه داد: این مجتمع برای فعالیت خود با مشکل آب مواجه است که قرار شد سازمان آب و برق خوزستان برآوردهای لازم را داشته باشد و طی جلسه ای در استانداری تصمیم های لازم برای حل مشکلات احتمالی اتخاذ شود.

استاندار خوزستان در ادامه سخنان خود بازدید از کارخانه لاستیک سازی استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حال حاضر پس از واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی، تعداد پرسنل این کارخانه از حدود ۵۰ نفر به ۲۸۰ نفر رسیده است و شاهد تنوع تولید در آن هستیم.

شریعتی بیان کرد: مقرر شد زمینه لازم برای احداث کارخانه تایرسازی در این شرکت فراهم شود تا سعی کنیم از واردات تیوپ و لاستیک جلوگیری به عمل آمده و بتوانیم نیاز کشور را تأمین کنیم.

وی افزود: با احداث کارخانه تایرسازی در این شرکت، سرمایه گذار متعهد شده است که کارخانه در سه شیفت کاری فعالیت داشته باشد و در این صورت حداقل ۱۰۰ نیروی جدید بکارگیری خواهند شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه آمادگی فراهم سازی شرایط احداث کارخانه تایرسازی از طریق صندوق توسعه و حمایت از سرمایه گذار را داریم، تأکید کرد: تمامی نیروهایی که در این شرکت ها بکارگیری می شوند باید بومی منطقه باشند تا شاهد افزایش رونق در سال جهش تولید داشته باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا