Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در بیانیه ایی اعلام نمود: تمامی ظرفیت های این اداره کل، سمن ها، جوانان و ورزشکاران در راستای تحقق شعار همت جوانانه- کمک مومنانه بسیج شده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری در بیانیه ای ضمن تشکر از تمامی انجمن های مردم نهاد جوان و جامعه ورزشی استان خوزستان خواستار تلاش دو چندان در راستای عملیاتی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به اقشار آسیب پذیر کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان بدین شرح است:

 

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ

  بحران پیش آمده و شیوع ویروس منحوس کرونا در روزهای اخیر موجب همبستگی و جهاد در میان اقشار مختلف جامعه شده است.

حال که مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانات گهربار خود بر امید و لزوم همدلی برای شکست مشکلات تاکید نمودند، لازم است که با نهایت توان در راستای تحقق این امر، به صورت متحد و مجاهدانه تلاش کنیم.

جوانان متعهد ایرانی هم راستا با دیگر هموطنان سال جدید را با نهایت خلوص در قالب پویش همدلی با هم میهنان خود آغاز نموده و حال به منظور تبعیت از فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای نوع دوستی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و در آستانه ماه مبارک رمضان در بیانیه‌ای با شعار همت جوانانه_ کمک مؤمنانه به یاری اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا شتافته اند.

بر همین اساس برخود واجب می دانم، ضمن قدردانی و تشکر از مسوولیت‌پذیری و حضور جوانان و جامعه ورزشی استان خوزستان، در راستای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب، از تمامی سمن های جوان، بسیج ورزشکاران، هیات های ورزشی و تمامی نهادهایی که زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، درخواست نمایم، نهایت همراهی و همکاری را با جوانانی که تنها در راه رضای حق تعالی به جهاد می‌پردازند، را داشته باشند.

در این باره اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هم چون گذشته از تمامی ظرفیت های خود در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بهره خواهد گرفت.

در پایان از درگاه یزدان پاک برای جوانان و ورزشکاران افتخار آفرین کشور خصوصا جامعه ورزشی خوزستان سرافراز، در مسیر تحقق این امر توفیق و موفقیت هر چه بیشتر  را آرزو دارم.

 

افشین حیدری

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان

اردیبهشت ماه ۱۳۹۹

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماه رمضان رهبری ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اقشار آسیب پذیر برنا خوزستان کرونا ویروس جوانان خوزستان همت مومنانه سمن های خوزستان کل ورزش و جوانان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان