Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح شنبه در حاشیه اولین رزمایش قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه استان قزوین که با مشارکت ۱۴ مجموعه مردمی و آماده سازی ۲۵۰۰ بسته کالایی جهت نیازمندان در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، حرکتی بسیار با معنا و قرآنی است و خدا را بخاطر شکل‌گیری این حرکت ارزشمند شاکریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم مردم از دستورات انفاقی دین حمایت کرده و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند و این جریان منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: مسجدالنبی (ص) به عنوان مرکز قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه انتخاب شده و این موضوع برکات بسیاری در پیشبرد اهداف قرارگاه و حمایت از مردم عزیز و آسیب دیده خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که مساجد، جمعیت‌های مردمی متنوع، گروه‌های ارزشمند و فعال بسیجی و جهادی دست به دست هم داده‌اند تا در ایجاد این حماسه قرآنی و معنوی مشارکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت قرارگاه مواسات پس از پایان کرونا ادامه خواهد یافت، افزود: ان‌شاءالله فعالیت‌های خیر جهادی پس از پایان بیماری کرونا با قدرت ادامه خواهد یافت.

کد خبر 4908910

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین کمک به نیازمندان ویروس کرونا بوشهر شیراز ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ایلام قزوین کمک به نیازمندان بیرجند ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بارش باران جهش تولید گرگان قرارگاه مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی، اوج بارش هابرای فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، براین اساس فعالیت سامانه بارشی تا شنبه ادامه دارد بارش‌ها در نیمه غربی وجنوبی استان به ویژه برای فردا قابل توجه بوده وباعث آبگرفتگی معابر وسیلابی شدن رودخانه‌ها خواهد شد.

از روز یکشنبه هفته‌ی آینده از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

با توجه به جریان‌های غربی امکان تشکیل گردوغبار بر روی کشور عراق وانتقال بخشی از آن به آسمان استان وجوددارد به طوری که کیفیت ودید هوا کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی، اوج بارش هابرای فردا
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین