Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:30:08 GMT

استرلينگ: دوست دارم پيراهن مسي را داشته باشم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۴۹۶

استرلينگ: دوست دارم پيراهن مسي را داشته باشم

خبرگزاری آریا- ذهنیت پیروزی طلبی، مهم‌ترین درسی است که حضور در ورزشگاه اتحاد به استرلینگ آموخته است.
به گزارش آریا، رحیم استرلینگ می‌خواهد به یکی از پیراهن‌های لیونل مسی دست پیدا کند، البته شاید عجله‌ای برای قاب گرفتن و آویزان کردن آن به دیوار خانه خود نداشته باشد.
به نقل از سایت گل، این بازیکن 25 ساله کلکسیونی از پیراهن‌های بازیکنان مختلف را جمع آوری کرده است ولی قصد ندارد تا پس از خداحافظی کردن از دنیای فوتبال، سراغ آن‌ها برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


من از آن فوتبالیست‌هایی هستم که پیراهن بازیکنان را جمع آوری می‌کنند ولی هنوز هیچ کدام از آن‌ها را به دیوار خانه‌ام نزده‌ام. دوست ندارم افراد پس از ورود به خانه مرا یک فوتبالیست ببیند. تلاش می‌کنم خانه‌ام خانوادگی باقی بماند. اما قطعا وقتی فوتبالم به پایان رسید، پیراهن‌های زیادی در اختیار خواهم داشت و اتاقی را به قرار دادن مدال‌هایم و این پیراهن‌ها اختصاص خواهم داد. اگر یک پیراهن دیگر بخواهم‌، آن متعلق به (لیونل) مسی است. وقتی با بارسلونا بازی کردیم، من پیراهن نیمار را گرفتم. فکر کنم آن اولین پیراهنی بود که تقاضا کردم.
وینگر منچسترسیتی احساس می‌کند 15 گل نسبت به انتظارات خود از فصل 20-2019 عقب است. هنوز مشخص نیست فصل 20-2019 لیگ برتر ادامه پیدا خواهد کرد یا به دلیل شیوع ویروس کرونا مثل لیگ هلند نیمه کاره رها خواهد شد. استرلینگ که در مجموع رقابت‌های این فصل 20 گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رسانده است، در مورد عملکرد خودش گفت:
احتمالا 15 گل از آن چیزی که می‌خواستم عقب هستم، بنابراین اهدافم از این قرار هستند: این که تلاش کنم آمار خوبی بر جا بگذارم ولی نه صرفا برای خود آمار و ارقام. در نهایت جام کسب کردن هم اهمیت دارد چون تا 10 سال دیگر می‌توان گل‌های زیادی زد ولی اگر ببینم این گل‌ها ارزش چندانی برای تیم من نداشته‌اند، آنگاه بی فایده خواهند بود.  
ستاره ملی پوش سیتیزن‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:
هنوز باید به سطح بالاتری برسیم. در دوران حضورم در سیتی، مهم‌ترین چیزی که یاد گرفتم ارزش برنده شدن بود. قبلا اگر در مسابقه‌ای برنده می‌شدم، خوب بود و اگر در مسابقه‌ای می‌باختم، ناراحت می‌شدم ولی نه خیلی زیاد. ولی در سیتی اگر بعد 15 بازی شکست بخوریم، دوست نداریم در رختکن حضور داشته باشیم. انگار بدترین اتفاق دنیا رخ داده است. این یقینا بزرگ‌ترین چیزی است که در اینجا یاد گرفتم و قطعا آن را نه فقط در ادامه زندگی فوتبالی، بلکه در تمامی موارد به کار خواهم گرفت. منظورم این ذهنیت پیروزی طلبی است.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استرلینگ پیراهن مسی پیراهن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان

در مراسمی با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیرأ قهرمان آسیا شد به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079031 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • تیزر جالب نایکی از معرفی پیراهن اول لیورپول در فصل 2024/25 / فیلم
  • رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس