Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:48:58 GMT

فعالیت ۵ مرکز تعویض پلاک در خراسان شمالی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۵۲۹

فعالیت ۵ مرکز تعویض پلاک در خراسان شمالی آغاز شد

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این استان، پنج مرکز تعویض پلاک خودرو در شهرهای بجنورد، اسفراین، شیروان، جاجرم و آشخانه فعال است و شهروندان در شهرهایی که این مراکز در آن دایر نیست، به نزدیک ترین محل، مراجعه می کنند. 

وی افزود: بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو، با رعایت پروتکل بهداشتی انجام می شود و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، پذیرش افراد به صورت شماره های زوج و فرد پلاک خودروها انجام می شود و افراد باید قبلا، پذیرش شده و نوبت دهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: در غرفه ها هم جز فروشنده و خریدار، فرد دیگری اجازه ورود ندارد.

سرهنگ اسپیدکار اظهار داشت: افراد مکلف هستند که تمام پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از دستکش و ماسک را رعایت کنند و حتما از وسایل شخصی خود همچون خودکار استفاده کنند.

وی افزود: مراکز تعویض پلاک خودرو در استان، روزانه ضدعفونی می شوند تا مشکلی به لحاظ بهداشتی ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی از ازدحام در مراکز تعویض پلاک، به دست نرسیده است اما پیش بینی می شود با توجه به تعطیلی کرونایی، ساعاتی دیگر و در روزهای آتی مراجعه کننده هم بیشتر شود.

سرهنگ اسپیدکار خاطرنشان کرد: افرادی که مهلت اعتبار وکالت‌نامه‌هایشان به پایان رسیده، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: توصیه می شود افرادی که نیاز ضروری برای تعویض پلاک خودرو ندارند، این اقدام را به روزهای آتی موکول کنند.

به گزارش ایرنا با شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه، مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدماتی تعطیل شده بود.

در ایران موازی بودن روند تعویض پلاک و صدور برگه سبز، همزمان با اجباری بودن مراجعه به دفترخانه ها در راستای ثبت سند محضری، مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است که از ضعف قوانین مربوط به خرید و فروش و معامله خودرو ناشی می شود.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی پلیس راهنمایی و رانندگی ایران بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی پلیس راهنمایی و رانندگی ایران بهداشت و سلامت بجنورد ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی پلیس راهنمایی و رانندگی ایران بهداشت و سلامت مراکز تعویض پلاک تعویض پلاک خودرو خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند