Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و ششمین جلسه کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک که اولین جلسه این کمیسیون در سال ۱۳۹۹ می‎‌باشد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست فرهادی‌زاد رئیس کمیسیون گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته کمیسیون را ارائه و نتایج ارزیابی برنامه‌ها را نیز اعلام کرد و سپس با حضور کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک به بررسی برنامه‌های سال جاری کمیسیون پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر از عملکر کمیسیون زنان و ورزش و اعلام این خبر که این کمیسیون از موفق‌ترین کمیسیون‌ها در سال گذشته کمیته بوده است، اعضاء را تشویق به ارائه برنامه‌های اجرایی در جهت ارتقاء توانمندی های زنان در حوزه‌های مختلف ورزش نمود.

اما مهمترین پیشنهادات مطرح شده جهت لحاظ شدن برنامه‌ها در تقویم آموزشی کمیسیون  بدین شرح می باشد: پیشنهاد برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی ویژه ورزشکاران، مربیان، مسئولین و المپین‌های بانوان از طریق ویدئو کنفرانس، تدوین سند راهبردی توسعه ورزش زنان در چشم انداز 20 ساله، ارائه آموزش های لازم در زمینه استفاده از داروها، هورمون‌ها و مواد نیروزا و همچنین ملاحظات اخلاقی در ورزش زنان با هماهنگی فدراسیون پزشکی، تلاش در جهت چاپ کتاب مقالات ارائه شده در همایش ملی زن و ورزش در سال 1398، اختصاص یک روز از سال ویژه ورزش زنان و انجام برنامه‌های متنوع به طور همزمان در کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، ادارات کل، شهرداری‌ها و در سرتاسر کشور.

نشست اعضای کمیته مسابقات و داوران بسکتبال با طباطبایی

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک برنامه ها ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه