Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت‌مدیره اسنپ‌فود درباره اجرای این طرح می‌گوید: «این اقدام به رسم همراهی بود و در برابر تمامی زحماتی که روزانه کادر درمان و پرستاران این بیمارستان محتمل می‌شوند، قدم بسیار کوچکی به شمار می‌رود. بدون‌شک تمامی افرادی که به نوعی با بحران کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، برای عبور از این روزهای سخت به همراهی دیگران نیاز دارند و این قدم‌های کوچک تنها به معنای پشتوانه‌ای برای زنده نگه داشتن امید در دل آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

لازم به ذکر است که تمامی مراحل آماده‌سازی، پخت و بسته‌بندی غذا با رعایت اصول بهداشتی و پرتکل‌های مربوطه صورت گرفته و در تمام موارد استفاده از ماسک، دستکش و حفظ فاصله دست‌اندرکاران از یکدیگر در دستور کار بوده؛ در نهایت نیز بعد از ضدعفونی کردن تمام بسته‌ها برچسب «غذای ایمن» به منظور اطمینان از سلامت غذا روی تمامی بسته‌بندی‌ها خورده شده است.

پیش از اجرای این طرح اسنپ‌فود در مسیر همدلی با کادردرمان و پرستاران در صفحه اینستاگرامش از مردم خواست برای کادردرمان و پرستاران یک جمله امیدبخش بنویسند تا با رساندن پیام‌های مردمی به دست این قهرمان‌ها، موجی از امید در دل‌شان تازه شود. پیام‌های امیدبخش مردم، روی غذاهایی که روز پنجشنبه به دست کادردرمان رسید چاپ شد. به این ترتیب هر غذا یک نشانه‌ای از امید به همراه داشت تا اعضای کادردرمان و پرستاران بدانند که مردم فداکاری این روزهای‌شان را هرگز فراموش نمی‌کنند و از راه دور برای‌شان امید می‌فرستند. در بخشی از این پیام‌ها نوشته شده است: «من برای همشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. نمی دونم اگه نبودید چیکار میکردیم، واقعا بابت این فداکاری ازتون ممنونیم.»

اسنپ‌فود بنا دارد در قالب کمپینی با شعار «در کنار شماییم» این همراهی را به شکل‌های دیگر ادامه دهد. همچنین از تمامی کسب‌وکارها دعوت می‌کند تا هر کدام با حضور گرم‌شان ادامه‌دهنده این مسیر باشند تا با کمک یکدیگر از این روزها به سلامت عبور کنیم.

۲۱۲۱

کد خبر 1380858

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اسنپ فود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران